Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faen, ser ikke ut til at det blir noe tur på byen denne helgen heller. Hater å være syk, holder på å gå på veggen. Ikke har jeg penger til å trøsteshoppe heller  :(

6914811[/snapback]

Kjiiiipt. :hm:

Har ikke råd til å gå på byen i helga jeg. :(

Skrevet (endret)
Ikke har jeg penger til å trøsteshoppe heller  :(

6914811[/snapback]

Ahh, skulle ønske jeg hadde kunne brukt penger, jeg og.. Men de skal faktisk spares!

Og nå overskrider jeg snart frikortgrensen. Hva gjør jeg for å unngå det? Er det mulig å få den utvidet eller noe?

Endret av Eline
Skrevet

Skal sitte hjemme å drikke, jeg tok totalt av og kjøpte 10-15 ølsorter jeg aldri hadde smakt før på tirsdag, de ligger i kjøleskapet å godgjør seg :love:

Skrevet (endret)
Ikke har jeg penger til å trøsteshoppe heller  :(

6914811[/snapback]

Ahh, skulle ønske jeg hadde kunne brukt penger, jeg og,. Men de skal faktisk spares!

Og nå overskrider jeg snart frikort grensen. Hva gjør jeg for å unngå det? Er det mulig å få den utvidet eller noe?

6914827[/snapback]

Jeg bare tuller

Endret av Den store P
Skrevet (endret)

Stikker hjemover til good old Brøttum om et par timer, bygdefest i morra kveld :w00t:

EDIT: det store spørsmålet er: hva skal jeg drikke ved siden av ørten bokser Carlsberg :hmm:

Endret av Iceman™
Skrevet
Fans dritdag dette er. BLAH!

6914890[/snapback]

Jeg tilbyr meg fortsatt å knekke over anlegget på scooteren, og kjøre rundt på en eventuell plass utenfor det bygget du måtte befinne deg i :)

Skrevet
Jeg vil å plage b-real, skal vi kjøre på fri eksos forbi kontoret hans Iceman?

Fram og tilbake, fram og tilbake :D

6914973[/snapback]

Kjør til nordnorge du ja..smart.. :roll:

Skrevet (endret)
Jeg vil å plage b-real, skal vi kjøre på fri eksos forbi kontoret hans Iceman?

Fram og tilbake, fram og tilbake :D

6914973[/snapback]

Jaggu, tror jeg bare hekter av anlegget jeg :D

EDIT: sssh, Nordnorge er ikke lange turen.

Endret av Iceman™
Skrevet

nei, bare trøtt egentlig! Vært å klippa meg i dag og skulle på forelesning men bommet på tiden! Skulle se på MythBusters 01.50 i natt men det var en old reprise :(

Skrevet
nei, bare trøtt egentlig! Vært å klippa meg i dag og skulle på forelesning men bommet på tiden! Skulle se på MythBusters 01.50 i natt men det var en old reprise :(

6915013[/snapback]

Stakkars liten *trøstepå* (eller noe :shrug: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...