Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor er temp. i bunn og overflatevannet nesten lik, når det er vår/høst.?

... noen som kan væære så snille å hjelpe meg=)

6895912[/snapback]

Fordi sola ikke skinner på vannet. Og dermed vil ikke deler av vannet bli oppvarmet. Tipper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God aften. Skulka engelsk i dag for å unne meg litt biljard og bowling med kompiser. :D Føler meg så skyld nå.

6895978[/snapback]

Er lov innimellom, bare ikke gjør det til en vane ;).

@-Redhead-

Lykke til da :). (Ja, nysgjerrig faktisk =P).

NP: Soilwork - Nerve :love:.

Skrevet
Hjemme fra trening :D  *flinke meg :cool:

Skjer det noe ute i verden a? :p

6895967[/snapback]

Det samme som da du dro vekk fra "verden". Naturfags rapport :(

6895991[/snapback]

Stakkar vennen :( Jeg står gladelig til hjelp, som om du trenger det av meg :p

Skrevet (endret)

Ah.. digg med dualscreen. (ikke min pc eller rom), satte det opp i dag. Den bøtat på bordet inneholder(vel, inneholdt) 1,5 kg med søppeldynga drops^^ Bruttern sin, men spiser det jeg vil jeg :wee:

2005016280973202395_rs.jpg

Endret av -Redhead-
Skrevet
vel.. han skal hit på fredag

6895984[/snapback]

Oioioi, jeg vil høre hvordan det går! :p

Skrevet

Hadde tenkt å skrive et blogginnlegg jeg... Men de blir som regel så meningsløse, langdryge og med null humor i seg, så jeg ga det opp as usual :shrug:

Skrevet
God aften. Skulka engelsk i dag for å unne meg litt biljard og bowling med kompiser. :D Føler meg så skyld nå.

6895978[/snapback]

slapp av, ekke farlig å skulke noen ganger. men det kan fort bli en vane. jeg risikerer å stryke i geografi og psykologi pga fravær :ermm: tror ikke jeg kan være borte mer resten av terminen, så må skjerpe meg men det ekke vanskelig :fun:

Skrevet
slapp av, ekke farlig å skulke noen ganger. (...) jeg risikerer å stryke i geografi og psykologi pga fravær  tror ikke jeg kan være borte mer resten av terminen, (...)

Du ser ikke det selv?

Skrevet
Mine harry-turer går til Lidl i skolepausene! :wee:

6896072[/snapback]

Lidl er så "wannabe" ordentlig harry-tur. :tease:. Har jo hele helgen fri, får se om jeg får fylt bilen.

Skrevet
slapp av, ekke farlig å skulke noen ganger. (...) jeg risikerer å stryke i geografi og psykologi pga fravær  tror ikke jeg kan være borte mer resten av terminen, (...)

Du ser ikke det selv?

6896092[/snapback]

det er forskjell på å skulke noen ganger, og å ha hatt 1 dobbeltime.

Skrevet

Joda, går stort sett greit. Det er bare det at engelsklæreren vår er litt "ustabil". Som oftest er han grei og veldig morsom, men av og til eksploderer han, og da der det ikke hyggelig å være i nærheten. :wow:

Skrevet
Lidl er så "wannabe" ordentlig harry-tur.  :tease:. Har jo hele helgen fri, får se om jeg får fylt bilen.

6896097[/snapback]

Hvis jeg ser noen på biltaket med resten av bilen full av varer, så vet jeg at det er deg! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...