Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bundy makes dreams come true.

Things go better with Bundy.

Don't play with fire, play with Bundy

De her var best :)

6894352[/snapback]

Favoritten min er "Don't play with fire, play with Bundy" ^^

Skal endre tittel på ett annet forum, og sloganizer var genialt.

Skrevet
Aww, jeg savner "_"-en allerede.

6894360[/snapback]

Jeg er fremdeles her. :)

Skrevet

Se, der er bundy tilbake! :) vet dere hva? Jeg har en uke fri! Noen her som kan komme med gratulasjoner for at jeg kom meg nogenlunde helskinnet fra en helvettesuke på jobb?

Skrevet
Se, der er bundy tilbake! :) vet dere hva? Jeg har en uke fri! Noen her som kan komme med gratulasjoner for at jeg kom meg nogenlunde helskinnet fra en helvettesuke på jobb?

6894377[/snapback]

Egentlig ikke :p

Skrevet

6894377[/snapback]

Gratulerer! :thumbup:

Hva er det som har vært så hælvete da?

Skrevet (endret)

6894377[/snapback]

Egentlig ikke :p

6894394[/snapback]

Det var dumt. Jeg er sliiiten nå! :D

Mushi: Skiftlederen er maktsjuk, folk generelt roter å griser mye (har fått et helt annet perspektiv på godt voksne folk etter at jeg begynte å jobbe her). Mange på skiftet som jobber dårlig og det går ut over oss andre. Og vi er for lite folk hehe, ikke noe mer enn det. Åh jo! Lønna suger!

Endret av Rasch
Skrevet
Vi synes alle synd på deg, Rasch.

6894413[/snapback]

Ja, jeg er emo og jeg trenger det! ;D Neida, men det er godt å syte litt her på forumet, så slipper man å syte i RL !

Skrevet
Jeg har litt tendenser med å overreagere det vet jeg, og hissig kan e bli, men jeg har adhd og da er det ikke så lett å la vær :p

6894159[/snapback]

Du minner meg litt om RelaXxXx når han dør i wow. :p

Btw, ser du en forandring i nicket mitt?

6894197[/snapback]

Ja, stor bokstav kun i begynnelsen av nicket. Da trenger man bare å trykke på Shift 1 gang, og da er det litt lettere å skrive. :p

Skrevet

mmm, maaat...

Er nå i ferd med å teste ut "baconomelett med chiligratinert hvitløk, feta og mozerellaost" Høres ikke det fancy ut eller? :D

Skrevet
mmm, maaat...

Er nå i ferd med å teste ut "baconomelett med chiligratinert hvitløk, feta og mozerellaost" Høres ikke det fancy ut eller? :D

6894499[/snapback]

det høres så bra ut at du skal kjøre bort til meg med en talerken med alt det der :p

Skrevet
Ja, jeg er emo og jeg trenger det! ;D Neida, men det er godt å syte litt her på forumet, så slipper man å syte i RL !

6894418[/snapback]

Det var jo medlidenhet du ville ha? :p

Skrevet

6894418[/snapback]

Det var jo medlidenhet du ville ha? :p

6894516[/snapback]

man trenger faktisk det av og til :)

Skrevet
man trenger faktisk det av og til :)

6894525[/snapback]

Jepp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive