Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Dagens engelsktime gikk med på å skrive kjærlighetsdikt, huff, så hyklersk jeg følte meg.

6855385[/snapback]

Dagens engelsktime gikk med på å se Hamlet. Weee!

 

Tror jeg tok den (60 meteren) på 16sec eller noe hvis jeg husker riktig  :w00t:.

6855425[/snapback]

9 blank, 10. klasse, nerd og 105kg! :p

 

Løper 60m på 7,54, jeg. Husker tiden enda :)

6855434[/snapback]

Du.. din... kjappe lille spammer! :p

 

Jeg.. ehm.. gruser deg i håndbak, så. :cool:

6855443[/snapback]

Gruser deg.

 

 

 

 

:p

6855554[/snapback]

 

 

 

Skal vi arrangere HW håndbak? eller HW Slosskamp :cool: I smoke you niggas foo :cool:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vi arrangere HW håndbak? eller HW Slosskamp :cool:  I smoke you niggas foo :cool:
Jeg slår hele gjengen.

Men bare hvis det arrangeres sprint. :p

6855590[/snapback]

 

 

*løpe fra deg*

 

 

Sitter å hører på det nye albumet til Bubba Sparxxxxx eller no

 

Hehe litt fengene, masse elektro funky beats blanda med rap, funker best når man går på en blanding av syre og hasj.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hvordan vet du det? Jeg har sikkert nesten alle postene i SO4...
Var du i SO 4? :hmm:

Jeg vet at jeg har passert 1k, fordi jeg teller alle postene mine, og skriver dem ned på et ark.

Det var en spøk. Trykk på tallet til venstre for der det står b-real. Det tallet står det 900067 eller noe, da får du en liste med hvor mange poster den og den brukeren har.

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar

Haha, dette er litt artig. Hele tiden kommer folk bort aa hilser paa meg.

Hey Jon, how are you? Dette gjoer de uten at jeg aner hvem de er. Hele skolen vet hvem jeg er, mens jeg kjenner bare noen faa. Litt rart igrunn, men saa har jeg aldri vaert veldig flink med navn.

 

Uansett, jeg har faatt vite mange artige ting. At jeg har en genial klesstil, haaret mitt er veldig fint og toeft, og at min aksangen min er sexy. :ermm:

Og en god vennine av meg har lovt meg at hun skal samle sammen 4-5 jenter, som skal laere meg aa danse. :D

 

Jeg er ikke akkurat vant til dette, men fy faderen saa artig det er :D

Lenke til kommentar
http://www.holley.com/data/Logos/NOS.jpg

 

 

Aka. lystgass, som brukes som innsprøytning i motorer for å øke kraft(en gjennomsnittlig V6 med 200 hk vil få en kraftøkning på 15-20 prosent tror jeg. Betraktelig mer hvis den har turbo)

6855403[/snapback]

 

Hvor mye kraftøkning man får er avhengig av flere ting, blant annet hva slags system det er, og du får nok mer enn 15-20 prosents kraftøkning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...