Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Beste medisinen mot dagen derpå-svimmelhet er mine øyne et par porsjoner Skruf Stärk, av en eller annen grunn "eliminerer" det den ubehagelige svimmelheten.

6854697[/snapback]

Det høres ut som en perfekt kur for meg. :p
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@mushi: om du ikke er vant til å snuse og er ømtålig for niktoin, så røsker nok Skruf Stärk beina bort under deg ;)

6854723[/snapback]

Er vant med å snuse og tåler endel nikotin, men tror komboen lite mat/mye alkohol vinner hver gang :wee:

Skrevet (endret)
mye alkohol:wee:

6854734[/snapback]

Stemmer nok det. Gi Hylo en halvflaske Whisky (Cask Strength 48%), vet det funker :grin:

Endret av Pjokk99
Skrevet (endret)
Beste medisinen mot dagen derpå-svimmelhet er mine øyne et par porsjoner Skruf Stärk, av en eller annen grunn "eliminerer" det den ubehagelige svimmelheten.

6854697[/snapback]

Det høres ut som en perfekt kur for meg. :p

6854728[/snapback]

Helt klart, vanlig Skruf blekner i forhold.

Endret av Iceman™
Skrevet
mye alkohol:wee:

6854734[/snapback]

Stemmer nok det. Gi Hylo en halvflaske Whisky (Cask Strength 48%), vet det funker :grin:

6854745[/snapback]

Haha. Det MÅ vi gjøre (igjen) :!: Han nærmest datt ut av bilen da jeg kjørte han hjem.

Skrevet
Haha. Det MÅ vi gjøre (igjen) :!: Han nærmest datt ut av bilen da jeg kjørte han hjem.

6854764[/snapback]

Eksperimentet må gjøres igjen ja. Neste gang skal du parkere bilen, så vi kan få gitt deg noen øl. Blir urettferdig om du må kjøre :fun:

Skrevet

Eksperimentet må gjøres igjen ja. Neste gang skal du parkere bilen, så vi kan få gitt deg noen øl. Blir urettferdig om du må kjøre  :fun:

6854778[/snapback]

Æsj. ja det er kjipt å være sjåffør. :cry:

Skrevet

Eksperimentet må gjøres igjen ja. Neste gang skal du parkere bilen, så vi kan få gitt deg noen øl. Blir urettferdig om du må kjøre  :fun:

6854778[/snapback]

Æsj. ja det er kjipt å være sjåffør. :cry:

6854784[/snapback]

Det er kult å ha sjåfør :)

Skrevet
brukte inviten til Jon Erik, men takker Mats for inviten også :)

6854799[/snapback]

Søren heller. Var ikke min fin nok :cry:?

:tease:

Skrevet
brukte inviten til Jon Erik, men takker Mats for inviten også :)

6854799[/snapback]

JEG VANT! :w00t:

*heftig og uhemmet gledesdans*

6854808[/snapback]

Next time ... :devil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...