Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det var en sånn "4 dager only" ting.. :wee:

6786046[/snapback]

Sånn er det med mensen også vettu pus :D

Endret av Pjokk99
Skrevet (endret)
IP - 84.49.16.10:27122

Passord - sisteordet

Noen?

6786020[/snapback]

kommer ikke inn

Endret av fox88
Skrevet
@Pjokk:

Er tilbake nå :) Dumpa alt et annet sted :wee:

Spm: ble du truffet i øyet med dartpil når du var liten?

6786097[/snapback]

Ikke i øyet, men jeg har hatt etpar stående i låret... :wee:

Skrevet

ot: Digger avataren din!

6786101[/snapback]

Takk :) newt som mekka den. Når man holder en katt i nakkeskinnet ser den rar ut. :wee:

@pjokk: typen kjente en som heter det samme som deg som var sammen med kusina hans en gang i tiden. Han var ca like gammel og han trodde det var deg. Han var i væffal blind elns på det ene øyet.

Skrevet
@pjokk: typen kjente en som heter det samme som deg som var sammen med kusina hans en gang i tiden. Han var ca like gammel og han trodde det var deg. Han var i væffal blind elns på det ene øyet.

6786122[/snapback]

Ser ikke spesielt godt, men er ikke helt blind ennå. Finner vel fort ut imorra om vi kjenner hverandre. Uansett blir man godt kjent over noen pils :D

Skrevet

Ser ikke spesielt godt, men er ikke helt blind ennå. Finner vel fort ut imorra om vi kjenner hverandre. Uansett blir man godt kjent over noen pils  :D

6786130[/snapback]

hehe. det gjør man. Skal opp til fatter i mårra å høre om jeg kan låne 500 spenn. Da har jeg til noen pils og røyk. Mat er ikke så viktig :wee:

Skrevet
hehe. det gjør man. Skal opp til fatter i mårra å høre om jeg kan låne 500 spenn. Da har jeg til noen pils og røyk. Mat er ikke så viktig :wee:

6786139[/snapback]

Mar har aldri vært viktig, det er derfor man har familie. Er ekspert i å lure meg inn på middag hos diverse tanter/kusiner/besteforeldre... :whistle:

Røyk er viktig da :love:

Skrevet
Mar har aldri vært viktig, det er derfor man har familie. Er ekspert i å lure meg inn på middag hos diverse tanter/kusiner/besteforeldre...  :whistle:

Røyk er viktig da  :love:

6786148[/snapback]

Får 200 spenn :w00t:

Skrevet
Får 200 spenn  :w00t:

6786156[/snapback]

Det er det jeg trenger på byen i Sandefjord det... Men regner ikke med jeg har noen spesialpriser i Tønsberg... :p

Skrevet
Og der gikk colaflaska i gulvet, perfekt.

6786195[/snapback]

Den ene siden av tastaturet mitt sitter enkelte taster bom fast, men det var vel en Campari jeg søla da... :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...