Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt vaffeljern innvies herved på hybelen! Den første vaffelen har allerede begynt å lukte, og etter en kontroll ble det konstatert at jernet virker, da vaffelen ble hjerteformet med rutemønster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nytt vaffeljern innvies herved på hybelen! Den første vaffelen har allerede begynt å lukte, og etter en kontroll ble det konstatert at jernet virker, da vaffelen ble hjerteformet med rutemønster.

6778816[/snapback]

tia kan ikke gå fort nok... jeg vil ha en vanlig jobb og egen hybel :( ikke sånn skoletull :( er på andre året på vgs allmen.. bite tenna sammen gjennom ca 2 år til på vgs så 2-3 på høyskole. høyskolen blir jo hybel da, så det gleder jeg meg til :)

Skrevet
Tease?
Tease? :confused:

En luremus er altså ei jente som flørter med eller sjekker opp en gutt. Der jenta ikke er interessert i et serriøst forhold.

6778861[/snapback]

Ja, en tease. På english.

Eller om det er det det er på englissssssh.

Skrevet
Ikke spis de første vaflene, svamp. :p

6778844[/snapback]

Den første gikk rett i søpla, men etter dette anså jeg faren for forgiftning for over. Eller, fristelsen ble for stor.

Skrevet

Tease betyr erte/plage. Tease var ikke nok til at jeg skjønnte hva du mente. Trengte et litt bedre og utfyllende svar :)

Skrevet
Nordlening på Hamar, rota deg bort?

6778691[/snapback]

Bor her på grunn av alle potetene.

Neida, flytta pga. mamma's utdanning og samboer. :)

Skrevet

Tease betyr erte/plage. Tease var ikke nok til at jeg skjønnte hva du mente. Trengte et litt bedre og utfyllende svar :)

6778889[/snapback]

Jaja, samme det.

JEG VIL HA DIG I MØRKET HOS MIG!

Skrevet

Fikk meg endelig ny mobil, en SE K750i. Betalte 1kr for den :p

Hadde en nokia 6600 før, men har vært i bakken hundre ganger minst, og blitt mistet i et vann i fylla engang. Den har vært med meg i 2.5 år, så det var på tide med en ny.

Jeg er kjempe fornøyd med min nye K750i.

Skrevet
Fikk meg endelig ny mobil, en SE K750i. Betalte 1kr for den :p

Hadde en nokia 6600 før, men har vært i bakken hundre ganger minst, og blitt mistet i et vann i fylla engang. Den har vært med meg i 2.5 år, så det var på tide med en ny.

Jeg er kjempe fornøyd med min nye K750i.

6778960[/snapback]

Jeg har en sånn en liggende i pakken sin enda. Kan isshe brukes før 5 sept. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...