Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, jeg joiner dere alle, kommer på besøk å greier...Men må pusse tenne først..

Edit: ja natta alle OT5 tøset :love:

Endret av Best0
Skrevet (endret)
Men alkoholen setter ned treningseffekten og forbrenningen en hel del. I opp til to uker om du blir skikkelig full.

5995292[/snapback]

Så du sier at hvis jeg spiser et måltid om dagen, drikker tre ganger i uken og trener tre ganger i uken så kommer jeg til å gå opp i vekt i russetiden? Virker lite sannsynlig ...

Endret av AnAnAs
Skrevet (endret)

Bæh. Livet er teit. Creedence Clearwater Revival - Wrote a Song for Everyone

Edit: Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop the Rain

Edit: Creedence Clearwater Revival - Someday Never Comes

Endret av Hylo
Skrevet
Spis heller lite og ofte. Å spise mye og sjeldent, eller lite og sjelden gjør bare at forbrenningen blir grisetreg

5995308[/snapback]

Det er den fra før så litt mishandling her og der påvirker ingenting.

Skrevet
Men alkoholen setter ned treningseffekten og forbrenningen en hel del. I opp til to uker om du blir skikkelig full.

5995292[/snapback]

Så du sier at hvis jeg spiser et måltid om dagen, drikker tre ganger i uken og trener tre ganger i uken så kommer jeg til å gå opp i vekt i russetiden? Virker lite sannsynlig ...

5995301[/snapback]

Det med ikke å spise var en kødd.

Spis slike rugsprø knekkebrø og drikk grønn te. Det setter opp forbrenningen.

Skrevet
Jeg har hørt at sånn der tarmskyll er fint :) Koster ca. 700 kroner og skal visstnok være bra for det meste, kanskje det er noe AnAnAs?

5995372[/snapback]

Gjorde det da jeg var på weekendspa engang, men du må visst spise frokost, lunsj og middag regelmessig for å få noen effekt av en slik tarmskyll, er ikke vits ellers. Tror ikke det var noe for meg akkurat, men sikkert bra for noen Moskva-Mariter.

Skrevet (endret)

Husker jeg så det på TV. De plasserte en slange et viss sted, og bare sugde ut alt sammen med en stor maskin som slangen var koblet til.

Endret av Agressive
Skrevet

fikk min nydelige macbook pro idag. må si jeg liker mac & mac os x sånn ca 1000 000 000 ganger mer enn windoes.

jeppjepp. hva skal jeg si mer for noe da mon tro? jo, jeg er sulten ! :D tror jeg må gå og mekke meg en baguett, så tar jeg kvelden...

nattinatt.

:sleep:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...