Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sier ikke nei takk til nr hans heller jeg :tease:

6506114[/snapback]

Vel, du fikk navnet mitt så du har vel det nr :hmm:

espennyh: Før ja...nå, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nøff Nøff, jeg kommer ikke å dusjer sammen med deg, men kunne tenkt meg å sett noen filmer looOool :p

6506003[/snapback]

Den er grei vettø.. Var uansett film jeg tenkte om oen ville se med meg, ikke dusj :p

Skrevet

Og ja, nå går det rett til helvete med meg  :ermm:

6506222[/snapback]

Merkelig hva man finner ut om folk naar man har vaert her en stund vet du. :p

Alle her skal til helvete.

Skrevet
Den er grei vettø..  Var uansett film jeg tenkte om oen ville se med meg, ikke dusj :p

6506228[/snapback]

Hvor bor du? Jeg og Tomat-Ulf kan komme. Han kommer med vaselin og agurker, som vanlig.

Skrevet
Ja, står på wikipedia. :D

6506218[/snapback]

Korrekt. Var der jeg hentet svaret.

Hvordan finner dere ut slikt da? Google?

Og ja, nå går det rett til helvete med meg  :ermm:

6506222[/snapback]

Google og wikipedia osv. Man får en del slike spm ja.

Og du kommer ikke til helvette, jeg er der allerede.

Skrevet

Er det slik at man kommer til den avdelingen som er geografisk nærmest seg når man ringer 1881, eller er det tilfeldig?

Må gå og finne noe mat.

Skrevet
Den er grei vettø..  Var uansett film jeg tenkte om oen ville se med meg, ikke dusj :p

6506228[/snapback]

Hvor bor du? Jeg og Tomat-Ulf kan komme. Han kommer med vaselin og agurker, som vanlig.

6506233[/snapback]

Kongsberg

Skrevet

6506233[/snapback]

Hva med nugattien, da?

Skrevet (endret)
Alle her skal til helvete.

ikke jeg :w00t:

6506257[/snapback]

Haha. Skal vi vedde?

Skilpadde: Bare hyggelig. :)

Endret av Marley
Skrevet

6506233[/snapback]

Hva med nugattien, da?

6506256[/snapback]

Jeg gikk ut ifra at du skulle komme med den litt senere på kvelden. No nugatti, no party. No svamp, no party.

Skrevet
Har dere sluttet å skaffe oppskrifter? Tamt. Tar vel litt tid, og tid er penger. :p

6506237[/snapback]

Har ikke sluttet med det nei, ligger i databasen vår. Det er slik at man skal prøve å tilfredstille kunden så lagt man klarer. Hadde en f.eks som skulle ha en sex-tlf og det har ikke vi i våre register pga det er teletorgtjenester, så da var det fram men nærmeste dagbladet og lese opp.
Skrevet
Har dere sluttet å skaffe oppskrifter? Tamt. Tar vel litt tid, og tid er penger. :p

6506237[/snapback]

Har ikke sluttet med det nei, ligger i databasen vår. Det er slik at man skal prøve å tilfredstille kunden så lagt man klarer. Hadde en f.eks som skulle ha en sex-tlf og det har ikke vi i våre register pga det er teletorgtjenester, så da var det fram men nærmeste dagbladet og lese opp.

6506275[/snapback]

Du har overbevist meg. Jeg ringer dere neste gang jeg har fått i meg dyrt vann.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...