Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ettersom jeg sov til fem i dag/går (måtte alarmer jeg ikke hører brenne i helvete), og et forsøk på å sovne nå feilet, tenker jeg at vi døgner jeg.

Kommer til å begynne å angre sånn midt på dagen en gang  :hrm:

Jaja, Stargate SG-1: Here I come.

6025642[/snapback]

You and me both..

Døgning ftw!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg trodde jeg måtte døgne tidligere idag, fordi jeg har snudd døgnet helt på hue..

Men pussig nok er jeg shiit trøtt nå.. Legger meg vel snart.. :hmm:

EDIT: Nei.. jeg legger meg nå! Natta :wee:

Endret av fritidsprobmegiræva
Skrevet
Hmm, nå skal det PrisonBreak sees! Såklart, episode 20 :)

6025713[/snapback]

Hoho, takk gud og lov for at det finns fler som er oppe nå. Lurer på om jeg skal døgne, har skole i morra klokken 8:00. Og i det skal vi løpe en runde på 6-7km, men tror faktisk jeg køyer nå. Natta, peace :tease:

Skrevet
Jeg løy litt om Stargate, måtte ta en kjapp runde BF2 først, men jeg skal aldri lyve for dere igjen!  :whistle:

6025683[/snapback]

Å gud, for et originalt nick du har :eek:
Skrevet

Flere som døgner her ja:) Ikke dårlig. Jeg har to timer engelsk klokka 8 i morra så skal jeg hjem og slappe av/sove:D

Skrevet
Jeg løy litt om Stargate, måtte ta en kjapp runde BF2 først, men jeg skal aldri lyve for dere igjen!  :whistle:

6025683[/snapback]

Å gud, for et originalt nick du har :eek:

6025718[/snapback]

*humre*

Skrevet

sto opp 2 timer før jeg må gå til bussen i dag, sto opp halv 6 når bussen går halv 8.

er litt fint å ha så god tid og, selv om jeg er ganske trøtt.

engelsktentamen idag, letteste tentamen.

Skrevet

deilig å ha god tid ja.. Nå har jeg akkurat spist suppe m/baguetter så nå skal jeg ta meg en dusj.. og da er det plutselig ikke lenge til jeg skal dra på skolen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...