Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyske gloser ja.. :p Offameg!

Poster mest i den såkalte "seriøse" delen fordi mye av OT-baren består av dritprat og mesteparten av innleggene er klin uinteressante. Men SO er nesten alltid koselig, spesielt sent (evt. på natta) i helgene! :yes:

6136167[/snapback]

Dette er faktisk første dagen min i SO. Har vist om SO lenge, men fikk for meg først nå at jeg måtte prøve det. MSN har dabbet litt av, så da tar jeg med min trang til å plage andre mennesker til SO istedet :)

MSN er tre simple bokstaver jeg er allergisk mot. Om du legger til ordet/navnet Messenger så hjelper det heller ikke. Vet forresten at det er fullt mulig i PHP og tvinge brukeren til å måtte laste ned et bilde istedenfor å se det, men synes det var utrolig unødvendig i det tilfellet. Hva har du å si til ditt forsvar Bundy? :p

det blir vel ikke en ny sesong med idol ??  :cry: please not ! :p

hva betyr sirkulerende overflødighetskontrol ?  ( en feilmelding jeg fikk opp...  )

6136228[/snapback]

Haha, stor fare for ny sesong av Idol, selv med dalende seertall. Penger blir det av det.

(Sirkulerende overflødighetskontroll=CRC, som kontrollerer at dataoverføring foregår uten feil ) (merk at jeg ikke er ekspert på Windows-betegnelser på slikt, men sikkert noe i den duren)

Endret av kjehaako

Vel, skrur man av winks og nudges og alle de andre 101 måtene å plage livet av andre MSN-brukere på, så går MSN greit. Men jeg er spendt på å se hvilken nye, genialt metoder for mental tortur som vil bli tilgjengelig i nesten MSN. Forøvrig er det jo veldig sunt når MSN sletter mp3-filer og jpg-filer andre brukere sender til en, fordi det visstnok er dødsseriøst farlig virus.

Husker jeg prøvde å få til sånn må-laste-ned-bildet før i tiden da jeg enda holdt på med HTML, så ble bare nysgjerrig på hvordan Bundy hadde løst dette :)

Bundy, når jeg er på hjemmesiden din, den nye, og skal se på bildene dine, så begynner Firefox å skal laste de ned og lagre dem.  :hmm:

Er det noe spesielt du har gjort for å få til dette framfor å bare vise de i browseren?

6136168[/snapback]

MSN er tre simple bokstaver jeg er allergisk mot. Om du legger til ordet/navnet Messenger så hjelper det heller ikke. Vet forresten at det er fullt mulig i PHP og tvinge brukeren til å måtte laste ned et bilde istedenfor å se det, men synes det var utrolig unødvendig i det tilfellet. Hva har du å si til ditt forsvar Bundy? :p

6136225[/snapback]

Fordi jeg føler for det :wee:

(Sirkulerende overflødighetskontroll=CRC, som kontrollerer at dataoverføring foregår uten feil (tror jeg ) )

6136242[/snapback]

takk ^^

Jeg prøver å instalere et spill. det er ikke no feil med cd'en, men det er noe med instillingene med pc'en. Noen som har peiling?

Det funka på den bærbare skjønner du ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...