Gå til innhold

Ha Hotmail i Outlook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Som topic sier så lurer jeg på om det er mulig å knytte hotmail til outlook, hvis ikke, er det noen andre gratis tjenester på internet som mann kan knytte til Outlook?

5991410[/snapback]

Yahoo og Gmail fungerer fint og du får mer lagringsplass.. Ellers kan klienten Foxmail kobles til en Hotmail konto.

Endret av OveM
Skrevet
jeg har hotmail i outlook... :)

5991480[/snapback]

Jepp, fungerer med 3part verktøy som dettee eller at du oppgraderer til Hotmail Plus.

Skrevet (endret)
jeg gjør det uten noe form for 3. partsverktøy og hotmail plus.. :)

5991699[/snapback]

Hvordan gjør du det?

Edit: Jeg mener hva stiller du inn på de forskjellige instillingene?

Endret av prostoman
Skrevet
jeg gjør det uten noe form for 3. partsverktøy og hotmail plus.. :)

5991699[/snapback]

Hvordan gjør du det?

Edit: Jeg mener hva stiller du inn på de forskjellige instillingene?

5992430[/snapback]

Ja, hvordan? :p

Skrevet

Jeg åpner outlook, skriver inn visningsnavn, skriver inn e-postadressa, velger http som server for innkommende e-post, velger hotmail som e-postleverandør, skriver inn hotmail-passordet, og fullfør...

så er du good to go! :)

Skrevet
Jeg åpner outlook, skriver inn visningsnavn, skriver inn e-postadressa, velger http som server for innkommende e-post, velger hotmail som e-postleverandør, skriver inn hotmail-passordet, og fullfør...

så er du good to go! :)

5994237[/snapback]

Hotmail Plus koster 149,- pr. år. Trådstarter søker gratisalternativer, ikke sant :)

Skrevet (endret)

Nja, er ikke helt sikker. Det er faren min som vil koble hotmail til outlook. Mulig han er villig til å betale for Hotmail Plus om det er noe av interesse for han. Hvilke fordeler har mann med Hotmail Plus?

Men ja, av familie sine interesser søker jeg etter noe som er gratis.

Endret av prostoman
Skrevet

Nei nei, han har e-postadressa fra en lokal internet forhandler, så bytter han til Telenor nå, så da får han en ny adresse fra telenor, og bytte av e-post adresse er kjipt, spesielt når faren min er en aktiv e-post bruker og det er jo mulig han bytter leverandør igjen og da blir det bytte av e-post adresse igjen. Så jeg anbefalte han å bruke hotmail som jeg gjør, men han vil knytte den til Outlook fordi han driver en liten bedrift og bruker e-post mye i den sammenhengen. Jeg anbefalte han hotmail fordi det er det eneste jeg har kjenskap til. Jeg tar ikke sjansen på å anbefale han Gmail eller noe annet enn hotmail fordi jeg har ikke prøvd det selv og vet ikke hvordan Gmail er for eksempel. Så det er snakk om en ny e-post adresse her, men slik at han kan bruke den uansett internet leverandør.

Skrevet
han vil knytte den til Outlook fordi han driver en liten bedrift og bruker e-post mye i den sammenhengen.

5997204[/snapback]

Hva med og registrere ett passende domene, driver han næring vil jo det se betraktlig proffere ut enn en webmail-løsning.

Skrevet
han vil knytte den til Outlook fordi han driver en liten bedrift og bruker e-post mye i den sammenhengen.

5997204[/snapback]

Hva med og registrere ett passende domene, driver han næring vil jo det se betraktlig proffere ut enn en webmail-løsning.

6038008[/snapback]

Tja, det tenkte jeg på litt, men han har absolut ingen erfaring med det, og jeg kan ikke hjelpe han siden jeg studerer langt unna. Og jeg kan ikke si jeg kan så mye om det heller. Nå studerer jeg på et sånt linje hvor vi skal lære oss slike ting, men det er lenge til. Han trenger en løsning om 5 dager når han får internet tilkobling. Men proffere ville det ha vært, å ja, uten tvil. Hvor mye koster det og hvor mye jobb er det å få det til, eventuelt hvor?

Skrevet
Som topic sier så lurer jeg på om det er mulig å knytte hotmail til outlook, hvis ikke, er det noen andre gratis tjenester på internet som mann kan knytte til Outlook?

5991410[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk ikke sier at det går med gratis konto når det går. Hvorfor svarer dere hvis dere ikke har peiling?

Outlook > Verktøy > Epostkontoer... > Legge til ny epostkonto > HTTP > og resten burde være ganske selvsagt. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...