Gå til innhold

Greske øyer, hvilken velger jeg?


chemical

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært i Platanias før, veldig fin plass. Ganske rolig liten plass, bra restauranter og sånt. Er mulig det er dit jeg skal til høsten btw.

Husker ikke hva hotellet vi var på het, så skal ikke uttale meg om det ;)

5996331[/snapback]

 

ok. hvordan såg en hverdag ut for deg der nede da?

5996391[/snapback]

Var ikke så gammel (12 år eller noe sånt) da jeg var der nede da, så har ikke peil på hvordan utelivet er og sånn. Da vi var der var vi endel og badda, litt rundt i byen og reiste litt rundt på resten av øya. Kreta er jo ikke så stor at det er noe problem å reise inn til de større byene for mer byliv.

Lenke til kommentar
Juni/ Juli vil jeg tro, men da er det til tider for varmt etter min smak. Når det bikker 35grader i skyggen er det ikke noe morro lenger.

5996508[/snapback]

 

Hehe, nei du har nokk rett i det. skal der i august jeg. Satser på det har roet seg litt da.. Har du noen ting å anbefale som jeg bør gjøre der nede, eller ting jeg ikke bør gjøre?

Lenke til kommentar
Har vist fått ett bra tilbud på Kreta - Platanias :)

Tror vi skal være der i 2 uker, så mulig det blir noen båtturer rundt på de andre øyene også.. :) Hotellet heter Santa Helena, noen som har vert her ?

5995856[/snapback]

 

Har vært på Platanias, men lå på noe leilighetsgreier som var akkurat mellom handlegata og stranda. Helt ideelt å gå rett ut i gata eller rett ned i vannkanten. Men synes hele området der er veldig fint. :) Var der i høstferien og anbefaler det virkelig!

 

Ellers skal jeg selv til kos til sommeren, så det er enda litt tidlig å svare på om det er fint der. :p

Lenke til kommentar

Har vært kun på en øy, Ios. Men jeg anbefaler Ios på det sterkeste hvis du er ute etter festing samtidig som at det ikke blir Ibizadopoghelvete. Det virket som om det var en del oppegående folk som reiste tid. Om du også er av den typen som er glad i god gammel rock så finnes det mange klubber hvor musikknerdene sitter å koser seg.

 

Øya har også litt kultur selvom det primært er en festøy. Mener å huske at graven til Homér ligger på øya.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...