Be__bad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Lurer nesten mer på flyslipp av tank jeg! DET kan det bli mange rare bugs av!
MrLee Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 da trenger vi bare en tank som kan skyte i mer enn 10 grader minus og airdroppe dem på bygninger .P
Be__bad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hehe, droppe en tanks oppå en fi squad 6061491[/snapback] noe sånt jeg tenkte på
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå tror jeg det kun er snakk om kjøretøy-drop kun på 64player maps da, men er ikke sikkert. Også kommer det nok til å være en jeep de slipper ned, ikke en tanks liksom Men uansett, hva kommer den til å blir brukt til? Bilene som droppes kan bli brukt til å spawnblocke, sette på tak, sette på rullebanen for å sperre for flyet, lande på fiendli heli som prøver å ta av, lande på fiendli stinger, få fly til å krasje i dem i luften, osv osv. Kom igjen EA.. Prøv å ødelegg LITT mere.. Bare LITT til så kanskje folk slutter å spille så dere slipper å lage flere patcher og får fri resten av dagen etter lunsh.
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå tror jeg det kun er snakk om kjøretøy-drop kun på 64player maps da, men er ikke sikkert.Også kommer det nok til å være en jeep de slipper ned, ikke en tanks liksom Men uansett, hva kommer den til å blir brukt til? Bilene som droppes kan bli brukt til å spawnblocke, sette på tak, sette på rullebanen for å sperre for flyet, lande på fiendli heli som prøver å ta av, lande på fiendli stinger, få fly til å krasje i dem i luften, osv osv. Kom igjen EA.. Prøv å ødelegg LITT mere.. Bare LITT til så kanskje folk slutter å spille så dere slipper å lage flere patcher og får fri resten av dagen etter lunsh. 6062665[/snapback] :!: :!: ja du har jo rett i at det er mange måter man kan missbruke droppen på, men betyr bare at EA/Dice må jobbe mere for å fikse bugen, tror faktisk de ansatte har det sånn at jo flere patcher de slipper jo mere lønn får de
Anders Voldsund Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hehe, droppe en tanks oppå en fi squad 6061491[/snapback] noe sånt jeg tenkte på 6061877[/snapback] Dumt spørsmål, men kva betyr "fi"? Friendly, fiende?
Steina Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hehe, droppe en tanks oppå en fi squad 6061491[/snapback] noe sånt jeg tenkte på 6061877[/snapback] Dumt spørsmål, men kva betyr "fi"? Friendly, fiende? 6069576[/snapback] Fi ... ende Fiende
Be__bad Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Man må nok jobbe litt for å få den funksjonen til å funke bra... det kan jo missbrukes på 1million måter... Å si at det ikke er like farlig som å slippe tanks på èn er jo feil, man dør jo av en supplycreate jo!!
Elendil Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?p...ghlight=#237631 Ea/dice på sitt beste. Bullshit preik!
Elendil Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Ja til exploits! Nei til samarbeid og patcher!! 6073020[/snapback]
Vice Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Synes det høres greit ut. Nå er det da også offisiellt bekreftet at denne squadhoppingen faktisk er en exploit og følgelig bør den lukes ut. Selvfølgelig er det alltid irriterende for de som har basert store deler av spillet sitt på exploiter, men det betyr jo overhodet ikke at utgiver bør slutte å lage det vanskeligere for folk som vil bruke exploits i spillet sitt.
Be__bad Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?p...ghlight=#237631 Ea/dice på sitt beste. Bullshit preik! 6072534[/snapback] pisspreik,,, de vender det døve øret til oss gamere.....
TheDarkListener Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Dette blir jo nesten det samme som at det skulle kommet en patch til Quake nå der de fjerner bunnyjumping.
Elendil Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Hehe det er vel berre å gi opp den diskusjonen Steina. Du og eg veit godt kva dette handler om. Mange veit ikkje det tydeligvis. No offence. EA`s Bullshit med argument for meir teamplay og taktikk. Teamplay er det lite av public og det fungerer ikkje uansett av det lille som er der. Skal man ha teamplay blir ein med i klan.
Vice Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Nå er det jo først og fremst snakk om å vanskeliggjøre/fjerne en kjent exploit som har gått lengre og lengre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå