Gå til innhold

TES: trolls i maleriet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommet over et mision.skal hjelpe ei dame med å finne mannen hennes.han er maler.og er blitt fanget i et maleri.skal få tak i no der for å komme oss ut.men da må jeg drepe no trolls først.d er JÆVLIG vriene... om ikke non av dere har no trix?non som har vært gjennom missionet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les nedenfor.

Jeg var ganske uforberedt da jeg tok questet, og hadde ikke all verdens mange piler på meg, men du får utlevert noe terpentin, som tilsvarer et skikkelig powerattack. Prøv å bare bruk 1 på hvert troll, da du ikke få mange av de, og fullfør med ditt hovedvåpen (i mitt tilfelle: pil og bue). De er ganske tøffe av seg, men det finnes opptil fler steder hvor du kan hoppe opp på en stor steinblokk hvor de ikke kan nå deg, og angripe derfra. Jeg tok den siste på den måten. De andre kitet jeg rundt i området mens jeg skjøt piler på de.

Skrevet (endret)
kommet over et mision.skal hjelpe ei dame med å finne mannen hennes.han er maler.og er blitt fanget i et maleri.skal få tak i no der for å komme oss ut.men da må jeg drepe no trolls først.d er JÆVLIG vriene... om ikke non av dere har no trix?non som har vært gjennom missionet.....

5988179[/snapback]

Du fikk de flaskene med Turpentine fra han som du snakket med? Hvis du bruker de på sverdet, altså forgifter sverdet ditt med de, skal det ta knekken på de trollene ganske bra. Du må bruke en flaske på hvert troll forresten. det går ikke å bruke en flaske på alle trollene som er der.

Edit: Jeg skriver treigt..

Endret av Trouble
Skrevet

[tag]Eksempeltekst[/tag] =

jepp..fikk flasker...har brukt de på sverdet...siden jeg ikke pleier å bruke pil og bue...men alikevel..tok så langt tid å ta dem.og giften virker vel ikke hele tija heller:/ om ikke den virker inni kroppen dems til de dauer da.fant en cave der jeg gjømmer meg som de ikke kommer inn i...derfra leiker jeg med de...men synses d tok så langt tid å ta dem..men får smøre meg med tålmodighet,hehe..tak for tipsa:)

Skrevet

Hm, kan ikke huske at de var veldig vanskelige, jeg. Tror muligens de er svake ovenfor ild, brukte Weak Fireball på de, og hugde løs på dem etterpå.

Figuren min er ikke akkurat optimal kriger/mage, litt veik Wood Elf :p

Skrevet (endret)

Troll generellt er ømfintlige for ild. Jeg tok glatt trollene med 3 vanlige fireballs (av typen man kjøper) før de kom frem til meg en gang.

Det gjør jeg med alle troll jeg treffer i huler også. Riv fram firespells så dropper de som fluer. Med masse hår og tenner. Men nå er jeg Mage med Destruction da.

Tror det er 4-5 troll langs stien til tyven, pluss det står ett rett ved siden av han.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Du anbefales ekstremt mye å oppsøke Mage Guilds og oppdatere spellene dine. De du starter med er ikke nok til å skade en flue når du er level 7 selv.

Spells går ikke opp i "level" sammens med deg. Kjøp spells som gir mere damage og drar mere mana, ellers råtner du kjapt og blir lei spillet fordi alt tar livet av deg. Skingrad har flere som selger masse Destruction-spells.

Cheydinhal får du vel også kjøpt noen som er bedre enn begynner-spellene.

Selvsagt, kun om du er en spellcaster-char.

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg løste denne uten å drepe noen som helst.

Snik deg opp der du starter. Løp som en helt til der du finner penselen. løp samme veien tilbake, der finner du en trang gang. løp gjennom denne og vips du er der du startet :innocent: Da rekker du akkurat å tegene portalen før noen troll kommer rundt. :tease:

Spoiler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...