Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

slettet

kremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg tar gitteret ute i det hullet på hver side av fangeren.

Du vet, der det står en sånn stygg svart plastdings originalt :p

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
hvordan trøkk da?  :ohmy:

6480706[/snapback]

Høyre forskjerm krøllet sammen, fanger løsnet, bulk i forkant av døren foran på høyre side, dekk punktert, felg slått skjev :no: :no:

Skrevet

Oi! du får se etter en brukt skjerm da, kanskje noen her på forumet som har... du må legge ut noen bilder.. må garantert ta forstiling kontroll, høres ut som den fikk se en trøkk siden felgen er skjev..

Skrevet

Fikk hjem bilen i går kveld, byttet til et vinterhjul og bøyde tilbake styrestaget med et spett siden det hadde blitt skjevt :D

Skrevet

Det er trist når slikt skjer ja :( :(

Vet ikke hvem sin skyld det var enda, får vite det når forsikringsselskapet har behandlet saken, tar vel fort et par uker.

Kommer ikke til å røre bilen før jeg vet hva forsikringen fant ut.

Skrevet (endret)
Det er trist når slikt skjer ja :( :(

Vet ikke hvem sin skyld det var enda, får vite det når forsikringsselskapet har behandlet saken, tar vel fort et par uker.

Kommer ikke til å røre bilen før jeg vet hva forsikringen fant ut.

6485979[/snapback]

er noe dritt. var i ein ulykke i 1990, eg kjørte ut av ett kryss ingen biler ifra høyre eller venstre. bevega meg ut av krysset. såg ein bil venstre av meg 4 til 500 meter ifra meg. retta opp blinka te venstre pang i bilen min (taunus 1600 xl) snurra 3 ganger. garantert hans feil, han innrømte å ha kjørt altfor fort.

men ka skjer etter 6 mnd de ville ha del skyld.

Endret av pc`baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...