Gå til innhold

Hvilken klan spiller du for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nok ingen klan jeg... :hrm:

Men til dere som spiller i klan; hvor ofte spiller dere sammen? Har dere droppa public helt?

Hva kreves for å bli medlem? :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nok ingen klan jeg... :hrm:

Men til dere som spiller i klan; hvor ofte spiller dere sammen? Har dere droppa public helt?

Hva kreves for å bli medlem?  :whistle:

5997723[/snapback]

4-5 ganger i uken.

Nei spiller public ganske ofte.

Skills og hjerne.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Clan: ingen, har ikke tid

Nick: PantZman

Trives best med å spille teamplay og public der jeg ikke har noe prestasjons press. (selv om jeg oftest er blant dem beste^^)

Skrevet (endret)
Har ikke hørt om 90 % av klanene her ^^

6448915[/snapback]

Tja, både CN, TLV og Catch burde da være kanskje så kjente. Dessuten regner jeg med at du også kjenner til din egen klan. La oss da si at du faktisk kjenner til hele fire av alle klanene som er nevnt. Det er nevnt 15 klaner. Deler man 15 med 4, får man 0,26. Det vil faktisk da si at di kjenner til minst 26% av alle klanene som er nevnt i tråden her! :p

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Må hive meg på jeg også. Ikke mye spilling nå til dags med tidkrevende studie, men når jeg får tid er jeg;

-=[sKT]WidowmakeR=-

Klan: Scandinavian Killing Team

Spiller mest på Battlefield.no serverene.

Wollis :D

Skrevet

6448915[/snapback]

Tja, både CN, TLV og Catch burde da være kanskje så kjente. Dessuten regner jeg med at du også kjenner til din egen klan. La oss da si at du faktisk kjenner til hele fire av alle klanene som er nevnt. Det er nevnt 15 klaner. Deler man 15 med 4, får man 0,26. Det vil faktisk da si at di kjenner til minst 26% av alle klanene som er nevnt i tråden her! :p

6452535[/snapback]

Ironcross er da ikke helt ukjente, bare litt :love: .

Skrevet

6448915[/snapback]

6452535[/snapback]

Bokstavelig talt ftw!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...