Riddick 87 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Mulig noen har lagen en post om dette før... jeg fant ingen.. men i allefall. fikk mail fra CDON.no der det sto : "Vi har akkurat fått informasjon om at Guild Wars Factions dessverre har blitt forsinket fra vår svenske distributør PAN Vision. Dette innebærer at vi er nødt til å flytte fram releasedatoen på spillet til den 3. mai. Forsinkelsen gjelder dessverre alle forselgere i Norden."
Litek89 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P
Kuroneko Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg kjøpte GW online. Lastet ned i underkant av 10 MB, og streamet resten. Tror jeg vil gjøre det samme med Factions om jeg skal kjøpe det. Mye billigere, og jeg slipper å være avhengig av en CD, og jeg slipper å dra i butikken.
Gargarath Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet.
Civilix Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg skal vertfall kjøpe det fra plaync.com på releasedato, så da gjør det ikke så mye om jeg må vente litt på colectors ed. til min andre konto
Matsemann Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet. 5986623[/snapback] Fortjener å bli skuffet.
Aleksander9175 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 jeg bestillte collectors edition på play.com for 10 min siden (bokstavlig talt ) gleder meg til det kommer
Litek89 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet. 5986623[/snapback] Fortjener å bli skuffet. 5986683[/snapback] Fortjener å bli skuffet? Hva mener du med det?
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet. 5986623[/snapback] Fortjener å bli skuffet. 5986683[/snapback] Fortjener å bli skuffet? Hva mener du med det? 5987161[/snapback] kanskje fordi du bare har spillt spillet i 20 timer prøvde du pvp? prøvde du HA? (heroes acend aka hall of heroes) klarte du å bli lvl 20 og ta alle titan quests? var du i sf (sorrows furnace), uw (underworld), fow (fissure of woe) eller kanskje tombs (underworld som kom etter en factions weekend)
Bloody Mess Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hvis det er sånn at spillet først blir morsomt etter 20 timer, så har det feilet. Et spill skal være underholdning hvert eneste sekund.
bte Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 GW var kjedelig etter min mening også.. Trodde jeg hadde kjøpt et MMORPG men der tok jeg jo skrekkelig feil.
Spirre Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 GW er ikke helt mmorpg. det skiller seg ut og det er derfor jeg liker det. men det da ikke nødvendig å fylle tråden med negative poster om spillet, spesielt ikke da det ikke er det tråden er til for heller...
Riddick 87 Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 her var det da fryktelig my gode evner som ble tatt opp angående tråden jeg startet... hadde mer tenkt meg svar som... det der stemmer ikke, eller det stemmer hva gjør vi nå ? men men bruk den til hva dere vil... jeg gleder meg i allefall til factions kommer mulig noen av dere ikke liker Guild Wars... men hva er da poenget i å komme hit og rakke ned på spillet... dette er en suttre tråd om at guild wars blir forsinket ikke en vi hater guild wars tråd vi får sattse på at spillet kommer så fort som mulig... skal vist nok gå an og spille det på 27. hvis du har guild wars... men vi får se *Gleder Meg*
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 factions blir bra, nye skills, professions, map, og storyline, begynner å bli lei den gamle, har jo tross alt gått gjennom nesten hele 4 ganger gleder meg virkelig, spessielt siden jeg har bestilt collectors edition
Litek89 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet. 5986623[/snapback] Fortjener å bli skuffet. 5986683[/snapback] Fortjener å bli skuffet? Hva mener du med det? 5987161[/snapback] kanskje fordi du bare har spillt spillet i 20 timer prøvde du pvp? prøvde du HA? (heroes acend aka hall of heroes) klarte du å bli lvl 20 og ta alle titan quests? var du i sf (sorrows furnace), uw (underworld), fow (fissure of woe) eller kanskje tombs (underworld som kom etter en factions weekend) 5989892[/snapback] Nei, eg har ikke gjort det... Men eg var på jakt etter et aka WOW spill eg Masse folk og mye morro... Ikke et RPG spill på en server.. For meg virket det veldig slik Men, men kan kanskje grave det opp igjen... Må bare få tak i nicket mitt på spillet
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 må vel si meg enig med deg av PVE delen i gw suger litt, men pvp derimot pve delen blir amn fort lei, etter det begynner pvp delen digger pvp enda jeg bare en noob pvp :!:
Civilix Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 må vel si meg enig med deg av PVE delen i gw suger litt, men pvp derimot pve delen blir amn fort lei, etter det begynner pvp delen digger pvp enda jeg bare en noob pvp :!: 5994253[/snapback] Hva er egentlig så dårlig med PvE delen? Såvidt jeg vet er jo GW det eneste "mmo" spillet som har en story, og man spiller seg jo gjennom PvE delen mye likt slik man gjorde i diablo2(på battle.net)... Noe av det som jeg liker best er at jeg ikke ender op med 3 quest som går ut på å drep 20 x, 20 y og 10 z, det er hele tiden quests som har en betydning for spillverdnen og driver historien fremover.
Idioteque Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 må vel si meg enig med deg av PVE delen i gw suger litt, men pvp derimot pve delen blir amn fort lei, etter det begynner pvp delen digger pvp enda jeg bare en noob pvp :!: 5994253[/snapback] Hva er egentlig så dårlig med PvE delen? Såvidt jeg vet er jo GW det eneste "mmo" spillet som har en story, og man spiller seg jo gjennom PvE delen mye likt slik man gjorde i diablo2(på battle.net)... Noe av det som jeg liker best er at jeg ikke ender op med 3 quest som går ut på å drep 20 x, 20 y og 10 z, det er hele tiden quests som har en betydning for spillverdnen og driver historien fremover. 5994588[/snapback] Ikke at PvEen i GW er spesielt dårlig, men PvE generelt suger. PvPen i GW derimot er den beste i sitt slag.
DurinVIII Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Etter å ha lest noen av postene her så har jeg veldig lyst til å rakke ned på intellegensen til folk, men jeg skal la være. On topic: Dette er kjedelig for de som har forhåndsbestillt, men dere har da i det minste fått en pre-order key som dere kan bruke. Jeg har enda ikke bestillt, og får nok prøvd Factions på en liten stund enda
NoLimit_^ Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Psss.. Spillet er så dårlig uansett Spillte det i rundt 20 timer og prøve hele tiden å gi det en mulighet, men det svarte aldri til NOEN forventinger Gedigen skuffelse... Tror faktisk 2 mnd med WOW er bedre... Men, men bra noen elsker det ;P 5986083[/snapback] Helt enig med deg. Har det selv, og ble utrolig skuffet. 5986623[/snapback] Fortjener å bli skuffet. 5986683[/snapback] Fortjener å bli skuffet? Hva mener du med det? 5987161[/snapback] kanskje fordi du bare har spillt spillet i 20 timer prøvde du pvp? prøvde du HA? (heroes acend aka hall of heroes) klarte du å bli lvl 20 og ta alle titan quests? var du i sf (sorrows furnace), uw (underworld), fow (fissure of woe) eller kanskje tombs (underworld som kom etter en factions weekend) 5989892[/snapback] Hvorfor er det en regel i MMORPG at man ikke kan ha det gøy fra første sekund? At man må grinde og streve i utallige timer bare for å "fortjene" å komme til alt det som er moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå