Luchy Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 hei hei har nå oppdaget i det siste at jeg kjører dårlig FPS i mange spill og spill jeg egentlig skal ta lett kan lagge/hakke. jeg tar f.eks World of Warcraft. Systemet mitt skal greie å ta det lett men kjører 10-25fps i det. kan dette komme av virus? kobling feil eller noe annet? Har såklart tenkt på å reformatere og ta fra hele maskinen og sette alt på plass. hvis noen vet kan dette kan komme av så er det hvel bare å poste. hvis dere vil vite noe ang systemet i Pc'n min eller andre dvs ting så er det bare å spørre Mvh Luch
sedsberg Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ja, det kan komme av virus/spyware/malware og det kan komme hvis du har Intel-CPU og temperaturen blir for høy (f.eks. pga. feilmontert kjøleribbe eller manglende vifter). Kan også komme av manglende eller utdaterte drivere. Kjør opp task manager/enhetsbehandling og se om det er noen prosesser som ofte bruker mye CPU-tid.
efikkan Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei! Søk etter virus og spyware på pcen din. Kanskje prøv nye drivere. Fjern også unødvendige prosesser i msconfig. Hilsen, efikkan.
koronag Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg fikk noe drit på pcen for litt siden. (Babysitter, eller noe sånt?) Pcen gikk tregt som en Commodore 64 etter det. Forbanna drit. Bruk ad-aware og spybot.
Luchy Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Hei! Fjern også unødvendige prosesser i msconfig. Hilsen, efikkan. 5981201[/snapback] hvordan gjør jeg det? beklager men kan sånn sett ikke mye med Pc
Dragon Hunter Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Spy- og Adware tar opp mye minne, og kan skape store problemer mtp. lagg. I tillegg kan det være overoppheting, dette kan komme av svekket vifte, virus, eller mye støv i PC-en (med litt uflaks kan også dette støvet ta fyr).
Luchy Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 så ang Spy- od Adware, vil det hjelpe å reformatere PC'n?
koronag Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ja, da fjerner du alt. Jeg gjorde det nettopp, og nå er alt bare fryd og gammen.
Luchy Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 da skal jeg få gjort det å så får jeg bare håpe på et beste. takker for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå