quizmaster Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei før helgen startet jeg en warrior som jeg spilte opp til lvl 7, men i dag fikke jeg høre at de ikke er noe gode i pvp, noe som jeg liker dette har jeg en egen tråd om på forumet så hvis du vil diskutere hvorvidt en warrior er god i PvP eller ikke kan du gå dit. Hadde tenkt til å lage en rogue nå å se hvordan det fungerer, men jeg har aldri spilt / vært interesert i rogue så jeg lurte på om noen av dere kunne lage en mini guide med hvilke spells jeg skal bruke i til grinding/bg, og når jeg skal bruke stealth eller ikke -Takker-
Hjelmn Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Warrior eier i pvp! Så lenge de har greit nok gear. SÅ det du har hørt om at de er dårlige i pvp er bull****! Bare fortsett på warrioren din du...
Fisk1 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Warrior eier i pvp! Så lenge de har greit nok gear. SÅ det du har hørt om at de er dårlige i pvp er bull****! Bare fortsett på warrioren din du... 5979407[/snapback] Det var ikke det som var spørsmålet! Og det står jævlig klart formulert at de som vil diskutere ang. warriors og PVP kan stikke i den tråden. Litt om å spille rogue: Du bruker stealth stort sett hele tiden. Rogues åpner alle angrep fra stealth, og begynner som regel med en Ambush/Cheap Shot. Deretter bruker du de Combo Pointsa du tjener opp til å stunlocke/gjøre damage på målet ditt. Avhenger også en del av om du vil spille dagger- eller swordrogue. Spill på roguen din du, lykke til!
quizmaster Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 (endret) Warrior eier i pvp! Så lenge de har greit nok gear. SÅ det du har hørt om at de er dårlige i pvp er bull****! Bare fortsett på warrioren din du... 5979407[/snapback] Hadde du lest spørsmålet hadde du forstått at det er sånne poster jeg ikke vil ha, da kan du heller legge innlegg i den andre tråden EDIT: Fisk1, TAKK Endret 24. april 2006 av quizmaster
Reached Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvordan spille rogue? du trenger to knapper. Sinister strike og Eviscerate
Fisk1 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvordan spille rogue? du trenger to knapper. Sinister strike og Eviscerate 5979490[/snapback] God beskrivelse på swordrogue, om litt ufullstendig. Men tror eier av tråden er interessert i saklige innlegg...
anon12234 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 du lærer deg classen svært raskt........ grinde: stealth, backstab/ambush, sinister strikex5,eviscerate, død
quizmaster Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Da er jeg klar til å starte, lurer bare på hvilken rase skal jeg starte?? Argumenter?
Gjest medlem-75284 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg ville valgt undead, hvorfor? Pga. når du grinder, som du må gjøre ganske ofte kan du bruke en ability som heter "Cannabalize", det gjør at du får 200% health regeneration når du "spiser" undead eller humanoid corpses. Cannabalize varer i 15 sekunder og har cooldown på 3 minutter. Når Cannabalize er på cooldown bruker du evt. healt potion eller bandage
jonasdaman Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 er det ikke 3 tråder om dette allerede? vis du skal spille rogue så pass på at du har god internett linje, lagg er ikke en rogues beste venn
knux Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 bruk combat til å levle opp, når du treffer 60, respec til assasin, garanterer at det er helt rått.
Arinomi Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du sniker deg rundt, med stealth, angriper en fiende med Ambush eller Cheap Shot, bruker Sinister Strike, venter til du har 5 combo points, og slår til med Eviscerate. Rogues er kjappe i angrepene sine, og har en dugelig armor også. Liker rogue<3 men det gjør også 60% av serveren...
Bimmelom Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Enkelt egentlig. Selv anbefaler jeg daggers hos rogues. Har du gode daggers er du imba. Jeg pleier å åpne fighten slik: Stealth, distract, ambush, og litt sinister strike til du har 3-4-5 c.points, og da tar du en eviscerate. Har mobben mer liv kan du gouge og ta en backstab. Som regel slik jeg pleier å gjøre det. Når jeg fighter mot eliter i Tyrs pleier jeg ikke stunne hele tiden. Jeg bruker dobbel så lang tid, og waster energy. Greit at jeg kan heale meg imens, men som oftest ikke vits i det. Så, en lite lære time i hvordan du skal gjøre det
War Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) En fordel du har med roguen er at du har 3-4 knapper til å avbryte spells i pve men også pvp, drar shamanen av en real heal kick/G,/ kidnyshoot er du han så han/henne blir stoppet. Selvfølgelig etter å ha slått ned totem som både får deg ut av stealth og sakker speeden din. En annen fordel er at det er du som begynner kampen og slår løs på han/hun i noen sek før han/hun kan røre seg, men da har du spart opp talent poeng så neste gang du kommer nerme nok drar du av en saftig slager med 5 poeng. Stealth behøver ikke være en fordel i pvp , nesten alle klasser har en måte å se deg på. Men i pve/ mob er den genial. Støtter det over 100% Eneste fordel med¨å stønne en mob er å gjenvinne energy. men det tar for lang tid-kjør på over 60 dps daggers er Quest item alikevel, greie å ha. Endret 30. april 2006 av War
@_@ Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 sånn som eg spele på min 35 rouge atm e at eg stealthe, cheap shot,eit par SS,so ei solid dynamite so eviscarate/eit par SS te spørs kor masse liv motstandaren har igjen.
phnx85 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det virker som de fleste her er dagger-rogue Jeg åpner med stealth, cheapshot, 2 poengs Slice and dice, ss til jeg har 4-5 peong og evis. Har mobben mye liv eller at jeg klarer å trekke to samtidig bruker jeg Blade Flurry og eventuelt Evasion. Innimellom må jeg mikse inn en gouge hvis jeg har behov for bandage.
War Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg gikk over til sverd på lvl 50 , men kun for å teste combat-rogue Men vet nå ikke på lvl 60 enda. . .Liker sverd best nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå