Gå til innhold

Genuine Advantage utvides


Anbefalte innlegg

Kan godt fjerne den "ulovlige" versjonenen min jeg, men da vil jeg at mine lovlig innkjøpte spill skal fungere i et annet OS og det skjer jo ikke på en god stund. Så siden M$ frastjeler meg muligheten til å spille min lovlige spill så stjeler jeg en kopi av Windows ... :yes:

5978841[/snapback]

Vel, det er jo strengt tatt ikke MS som stjeler den rettigheten, men utviklerene av spillet som setter Windows som et krav for at du skal få bruke det. På baksiden av min lovlig innkjøpte versjon av Battlefield 2 står faktisk "Windows XP [32-bit] with Administrator Rights" oppført som systemkrav. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe spillet heller.

5978898[/snapback]

Nei, du har forsåvidt rett i det, men det hjelper meg fint lite. Skal man spille krevende 3D-spill så må man ha Windows og jeg betaler ikke 1400 + frakt for noe jeg egentlig ikke har sånn skrekkelig mye lyst på.

5978933[/snapback]

Nei, du har ikke så skrekkelig lyst til å spille spill, så du kan godt la være og kjøpe dem i første plass :roll:

5980523[/snapback]

OSet da vettu, ikke spillene ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er irriterende å måtte installere oppdateringer for denne "beskyttelsesmekanismen" nå og da. De kunne ihvertfall laget koden ordentlig fra starten av, slik at en slipper slike oppdateringer. Dette beviser kanskje hvor dårlige Microsoft er til å lage første versjon, eller hvor hard kampen er mot piratene.

 

Er enig i at dette initiativet ikke gavner den lovlydige Windowsbruker særlig.

Og de har fortsatt ikke klart å gjøre det ordentlig. Denne gangen holder det å fjerne filene som hører til WGA + en liten ryddings i registeret så er du klar igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...