Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ligger bikkja hver morgen. Hun ligger alltid i lyset til det vinduet som er åpent :wee: Hun legger seg aldri ned på gulv eller bakken hvis ikke det er morgen og sol :p

Sol2307002.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zelda går ikke i bånd - pepperspray? :ninja:

En diskusjon jeg prøvde å delta i, men skjønte at utviklingen av visse personer i den tråden ikke har gått helt etter planen, så jeg bare ga det opp.

Er vel sikkert noen som mener det er galt av meg å ha henne løs på privat eiendom også, men du ser ikke jeg bryr meg ;)

Skrevet (endret)

Siden Harley biter meg så sinnsykt, så ga jeg ham et griseøre i dag :) Rett inn i tyggenirvana :love:

Oswald slukte dem hele (eller prøvde og gjøre det) denne karen bare småtygger på kantene (Slipper og bekymre meg at han skal kveles) Oswald måtte jeg ned i halsen på flere ganger :p

post-23461-1216924132_thumb.jpg

post-23461-1216924151_thumb.jpg

post-23461-1216924173_thumb.jpg

post-23461-1216924190_thumb.jpg

Endret av ASCIWhite
Skrevet (endret)

Ruff (som er samme rase som Ponni) tar et griseøre på fire minutter.

Edit: Neei, det var strupe. Men han bruker ikke mye lengre tid på et øre. :p

Endret av Eplefe
Skrevet

Mona har hatt det i forever, gadd ikke bry seg mer om det siden det mest er gnagd av. Men frem til jeg kastet det ut (tror det ligger i hagen ett eller annet sted nå), så ble det veeeldig populært igjen, i og med at Siri viste interesse for det, hihi.

Skrevet (endret)

Julie: var rimelig komisk når ponni skulle ete det beinet ditt :p

En annen ting som er praktisk med liten hund. Det går ikke hull på fotballen :!:

post-61441-1216931923_thumb.jpg

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Smuler er en ting.. men det lukter, og ser ikke så veldig delikat med ei ku på stuagulvet :p Nei, bein er en uteaktivitet. Små tyggebein spiser han gjerne i senga :roll: (får seff ikke lov til det).

Endret av Zaroos
Skrevet

Er det der sånn røkt bein, Juliess?

Sånn hadde holdt en dag eller to til bridie om hu hadde fått holde på hele tida... Men hu ble dårlig i magen av dem, og måtte få dem i kun noen minutter om gangen. Til det ble partert til små biter :p

Skrevet

Diesel fikk et røkt bein fra Zoo. Han hadde ikke spist halve før han måtte ut. Spydde og bæsja som bare det.

De som blir solgt på Zoo nå er ikke behandlet tror jeg. Store klubber for en hundrelapp(omtrendt samme som Siri har). Han skal hvertafal ikke få flere røkte bein!! :O

Skrevet
e50f5670.jpg

daa4e347.jpg

Nommen,,,

Vel.. Maia ligger halvdau og soler seg ute i varmen.. Litt for varmt for henne til å gå laaaang tur i dag. sist gang så datt hun nesten isammen av en halvtimes tur:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...