Thoren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Holdt på med noe Disabling av Boot device o.l når eg var ferdig med og gjøre det og satte tebake te Normalt (tror eg) så kom det opp: Lese feil på Disk og maskina loadet ikke. Så tok ut en og en disk og fant ut at det var Systemdisken, en Western Digital Cavier 120GB IDE. Så prøvde eg og sette den i ei anna maskin og prøvde og formatere , når eg hadde gjort førstedel av formateringa: kom denne feilmeldinga opp i bluescreen: STOP: C0000221 STATUS_IMAGE_CHECKSUM_MISMATCH. Den sa at ei Windows fil something va skada. Kontroll sum og drit var feil... HJELP Disken blir registrert at den er der , men det funker ikkje og "formatere". Tviler på at det er XP Cden det er noe galt med , noen som kan hjelpe meg? Mvh Thoren
Thoren Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Har du prøvd å restarte dataen? 5968965[/snapback] Seff har eg prøvd det!
linuxmakke Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Posten er rapportert pga. feilposting, passer mye bedre under generelle dataproblemer
Thoren Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Posten er rapportert pga. feilposting, passer mye bedre under generelle dataproblemer 5968998[/snapback] Dette er ikkje feilpostet.. om det er , kunne du henvist til hvor posten egentli skulle ligge? dette er ikke et generelt problem! et uvanlig problem vil nå jeg kalle det.
linuxmakke Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Du kunne ha lagt den under Hardware -> Maskinen Fungerer Ikke Vi vil ha forumet ryddig : ) EDIT: La en moderator få avgjøre dette, så lar vi diskusjonen ligge Ha en god kveld. Endret 22. april 2006 av linuxmakke
Thoren Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Du kunne ha lagt den under Hardware -> Maskinen Fungerer Ikke Vi vil ha forumet ryddig : ) Ha en god kveld. 5969551[/snapback] Var ikke maskinen som var problemet , var harddisken!.
Alastor Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Vi lar denne stå her. Hjelp bruker nå, ikke mer Off topic.
PerB Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 ... når eg hadde gjort førstedel av formateringa: kom denne feilmeldinga opp i bluescreen: STOP: C0000221 STATUS_IMAGE_CHECKSUM_MISMATCH. Den sa at ei Windows fil something va skada. Kontroll sum og drit var feil... HJELP Disken blir registrert at den er der , men det funker ikkje og "formatere". Tviler på at det er XP Cden det er noe galt med , noen som kan hjelpe meg? Mvh Thoren 5968933[/snapback] Skjer dette mens Windows kopierer filer fra CDen? Teksten tyder på at det er feil ved en av filene som kopieres. Sjekk CDen for riper.
Thoren Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Nei , skjer ikke under , men skjer etter den har kopiert over litt og skal begynne den egentlie delen av innstaleringa av Windows Xp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå