Gå til innhold

Dragonball vs. Sonic The Hedgehog

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en skikkelig stor fan av både Dragonball og Sonic! Etter å ha studert begge deler en stund, har jeg funnet ut at de har en del likheter. Neste FOR mange likheter! Det virker som om en av dem har kopiert den andre!

Her er noen eksempler:

• Både Sonic og Son Goku samler på noen magiske "steiner"
  • Både Sonic og folk i Dragonball kan bli en slags for for super. Super-Sonic og Supersayain (vet ikke om jeg skrev det siste riktig)
  • Begge er utrolig raske
  • De kan stadig overgå seg selv (Super-Sonic til Hyper-Sonic. Kan ikke alle navnene til formene i Dragonball
  • Vi har dragonball Z og Sonic X
  • Begge hovedpersonene har en utrolig smart venn som kan lage masse digg (Irma og Miles "Tails" Prower)
  • Begge får gult hår som står rett opp når de går inn i sin superform.
  • Begge kan gjøre fusion. I Dragonball gjøres dette først mellom sønnen til Son Goku og Trunks, og i sonic er det mellom Sonic og Shadow. Skal sende med bilde på bunnen av posten!

Det er masse mer som jeg kanskje kommer på senere, som jeg vil legge til på listen. Men jeg lurer på om noen andre har oppdaget det samme, og om kanskje noen vet om en av "skaperne" av konseptene har stjålet noen ideer av hverande?

Bilde av fusion mellom Sonic og Shadow

Bilde av super-Sonic

Bilde av Son Goku (Dragonball) i superform.

Endret av VTW
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SatAM står for Saturday AM. av den enkle grunn at denne serien (sonic the hedgehog) gikk på lørdag morgen. Den har fått satAM-navnet for å skille den fra en annen sonic-serie (the adventures of sonic the hedgehog) som gikk på ukedager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...