stigos3000 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hei. Holder på å levle opp en hunter for å få spille sammen med en kompiss. Tenkte jeg skulle ta en pause fra levlinga på lvl 19 for å pvpe en del. Kan ikke så mye om huntere så jeg lurer på hva slags gear som er å anbefale, åssen pet jeg burde ha og hvordan jeg skal sette talent pointsa.
Zethyr Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Sats på å hvertfall skaffe defias-settet. Er ganske lett å skaffe det for en lvl 19 twink. Kjør dwarf hunter for gun spec. og skaff lil' timmys peashooter (eller noe sånt) som våpen. Vil tro at en katt er det greieste dyret å bruke for pvp, selv om jeg har en forkjærlighet for villsvin (bedre for pve imo). Kjør på med 5/5 improved concussion shot og 5/5 lethal shots som talents. Vurder heller å respecce til beastmastery for pve når du skal fortsette levlinga. edit: det er ille nok at folk bytter om på 'kj' og 'skj' når de snakker, men her klarte jeg jammen meg å gjøre det når jeg skrev ! Endret 22. april 2006 av Zethyr
stigos3000 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Takk for bra svar . Skal farme deadmines etter gearet og prøve å få tak i gun'en. Men hvordan axe/våpen bør jeg bruke?
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Neis.. Hva med taskmasters axe? Den dropper i Deadmines, av den shredderen. http://thottbot.com/?i=5730
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Her er en liste over bra gear til en lvl 19 hunter, hovedsaklig basert på agility. Sjekk thottbot eller lignende for å finne ut for du får tak i det. Back: Glowing Lizardscale Cloak/Sentry Cloak(Agility +3) Chest: Tunic of Westfall/Blackened Defias Armor(All Stats +4) Feet: Trailblazer Boots(Minor increase to running speed.) Left Finger: Meadow Ring of Agility/Seal of Wyrnn/Protector's Band Right Finger: Meadow Ring of Agility/Seal of Wyrnn/Protector's Band Hands: Scouting Gloves of the Monkey(Agility +15) Head: Green Tinted Goggles(Agility +8) Legs: Leggings of the Fang(Agility +8) Neck: Scout's Medallion Shouders: Talbar Mantle Left Trinket: Insignia of the Alliance Right Trinket: You Choose Waist: Deviate Scale Belt Wrist: Forest Leather Bracers/Wrangler's Wristbands of the Monkey(Stamina +9) Mainhand: Battle Slayer of Agility(Agility +25) Ranged: Venomstrike(+3 Damage) Endret 22. april 2006 av Slettet-p4PIYwb6
StorPeder Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Enig med Zethyr! Men ikke skift til BM spec før godt over level 30! Er kun de nederste talentene i det treet som er verdt å ha, egentlig
Zethyr Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Enig med Zethyr!Men ikke skift til BM spec før godt over level 30! Er kun de nederste talentene i det treet som er verdt å ha, egentlig 5972368[/snapback] Nuvel, er da fett nok å ha et dyr som kan tanke litt også.. Det er omtrent det eneste jeg bruker villsvinet mitt til Intimidation til å stunne/holde aggro, growl på autocast for aggro. Ikke sjelden jeg sender villsvinet inn i ei klynge av mobs, for så å løpe rett gjennom selv.. fort gjort å komme seg gjennom tyngre klynger. Løpe til man har kommet utenfor range til svinet, så det forsvinner, så bare plystre på det. Uten de første tank-pet-tingene vil man ha færre sekunder å løpe på.
StorPeder Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Enig med Zethyr!Men ikke skift til BM spec før godt over level 30! Er kun de nederste talentene i det treet som er verdt å ha, egentlig 5972368[/snapback] Nuvel, er da fett nok å ha et dyr som kan tanke litt også.. Det er omtrent det eneste jeg bruker villsvinet mitt til Intimidation til å stunne/holde aggro, growl på autocast for aggro. Ikke sjelden jeg sender villsvinet inn i ei klynge av mobs, for så å løpe rett gjennom selv.. fort gjort å komme seg gjennom tyngre klynger. Løpe til man har kommet utenfor range til svinet, så det forsvinner, så bare plystre på det. Uten de første tank-pet-tingene vil man ha færre sekunder å løpe på. 5974979[/snapback] Joda! Enig med det! Intimidation med mer er grisefett det! Men de er helt nederst i treet! Øverst er mer HP for pet, armor og sånne kjipe ting man merker rimelig lite av før det blir snakk om litt høyere tall! Har litt lyst å prøve å respecce BM og se hvordan det går i MC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå