Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Trump truer Canada med 100% toll dersom de inngår en avtale med Kina. Trump er som en sjalu og eiesyk forsmådd fyr som truer med bank hvis kjæresten finner seg en ny. https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/rrWAEK/trump-truer-canada-med-toll-dersom-landet-inngaar-en-avtale-med-kina 1 2
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar SilverShaded skrev (17 minutter siden): Hah...smart trekk av tyskerne ! De sier klart ifra at de også har pressmidler. Spørsmålet er om gullet fremdeles er der...myndighetene sier selvsagt at det er der, men det har vært rykter om at det ikke er der lenger. Ingen får jo lov å se gullet.. Om gullet ikke leveres tilbake så raser dollaren og ragnarok vil besøke wall street. Men er like greit..kjør på 4 1
Jobs Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar obygda skrev (5 minutter siden): Om gullet ikke leveres tilbake så raser dollaren og ragnarok vil besøke wall street. Men er like greit..kjør på Forstår ikke at Tyskland lagrer gullet sitt selv,ser at også Italia har gullet sitt i USA. De bør ta gullet tilbake brennkvikt før trump får summet seg. 3
Boing 4EVER Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jeg kan skjønne at amerikanere er så blåst i hodet at de velger Trump to ganger. Men hva er det med nordmenn som støtter Trump så veldig? 6
SilverShaded Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jobs skrev (6 minutter siden): Forstår ikke at Tyskland lagrer gullet sitt selv,ser at også Italia har gullet sitt i USA. De bør ta gullet tilbake brennkvikt før trump får summet seg. ...ihvertfall før han lykkes i å kaste ut Jerome Powell fra Federal Reserve. 3 1
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Boing_80 skrev (4 minutter siden): Jeg kan skjønne at amerikanere er så blåst i hodet at de velger Trump to ganger. Men hva er det med nordmenn som støtter Trump så veldig? Galskap kjenner ingen grenser. Eller som man sier der borte: You can't fix stupid Endret 24. januar av obygda 5
N-4K0 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Er det noen som vet noe om hvor lenge Tyskland, Italia og evt. andre har hatt gullet sitt lagret i USA? For personlig ville jeg sørget for å få gullet mitt tilbake i eget land for lenge siden, senest når det ble klart at det kunne være en sjanse for at Trump kunne bli gjenvalgt, bare for å være på den sikre siden, siden han er like ustabil som været og man aldri vet hva han kan finne på og når. Han endrer jo mening oftere enn vanlige folk skifter sokker, som vi har sett tydelig ifb. krigen i Ukraina hvor hvem han oppfatter som "skurken" av Zelenskyj og Putin avhenger av hvem av dem han snakket med sist. 2 1
Fibonacci Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Boing_80 skrev (14 minutter siden): Jeg kan skjønne at amerikanere er så blåst i hodet at de velger Trump to ganger. Men hva er det med nordmenn som støtter Trump så veldig? De har nok en trang til å sette USA over Norge. America first.
Boing 4EVER Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Fibonacci skrev (5 minutter siden): De har nok en trang til å sette USA over Norge. America first. Det er nå en ting. Trump messer konstant om at verden ikke har respekt for USA. Jeg skjønner ikke dette. Make America Great Again - når var USA ikke glitrende? Betyr det at amerikanere sliter med konstant lav selvtillit/selvfølelse og sitter med en følelse av at verden ikke ser eller anerkjenner deres geni? Dette etter at flere land er lagt i ruiner og ressursene tilrøvet. Endret 24. januar av Boing_80 1
Fibonacci Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Boing_80 skrev (5 minutter siden): Det er nå en ting. Trump messer konstant om at verden ikke har respekt for USA. Jeg skjønner ikke dette. Make America Great Again - når var USA ikke glitrende? Betyr det at amerikanere sliter med konstant lav selvtillit og en følelse av at verden ikke ser eller anerkjenner deres geni? Tipper Trump & Co. drømmer om 1950-tallet, med "nuclear family". En tid med stor økonomisk fremgang, smilende fedre som kastet baseball med barna i bakgården mens mor forberedte søndagssteiken på kjøkkenet. Endret 24. januar av Fibonacci 1 1
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Boing_80 skrev (7 minutter siden): Det er nå en ting. Trump messer konstant om at verden ikke har respekt for USA. Jeg skjønner ikke dette. Make America Great Again - når var USA ikke glitrende? Betyr det at amerikanere sliter med konstant lav selvtillit og en følelse av at verden ikke ser eller anerkjenner deres geni? Amerikanske aksjer går jo dårligere enn globale indekser...Det er bare babbel og løgn dette Maga greiene.. USA taper terreng mot alle over tid slik Trump driver på.. Før eller siden kommer oppgjøret...det blir krig eller så skifter politikken og Trump kastes på dør. En av de to alternativene vil vi se i løpet av de neste 3 år. USA taper uansett. Endret 24. januar av obygda 2
Boing 4EVER Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Fibonacci skrev (1 minutt siden): Tipper Trump & Co. drømmer om 1950-tallet, med "nuclear family". En tid med stor økonomisk fremgang, smilende fedre som kastet baseball med barna i bakgården mens mor forberedte søndagssteiken på kjøkkenet. Med andre ord et umettelig monster som glupsk må ha enda mer. 1
jjkoggan Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Boing_80 skrev (2 minutter siden): Det er nå en ting. Trump messer konstant om at verden ikke har respekt for USA. Jeg skjønner ikke dette. Make America Great Again - når var USA ikke glitrende? Betyr det at amerikanere sliter med konstant lav selvtillit og en følelse av at verden ikke ser eller anerkjenner deres geni? Her kan du lese om antiamerikanisme historie. Degeneracy thesis In the mid- to late-eighteenth century, a theory emerged among some European intellectuals which stated that the landmasses of the New World were inherently inferior to that of Europe. Anti-Americanism | Encyclopedia.com
BmOnline Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Trumpegutten gjør akkurat det som er rett og rimelig- å skape fred. Nå har mange av Corona løgnhalsene blitt sendt til Alcatraz. Det er meget å si om Covid19- for det første finnes det ikke. Men den vaxen var kun rottegift til de som ikke fikk saltvann. Slik går nu dagene. Hvem som overlever, ja si det? På sykehusene i Norge gikk de for full maskin med å slakte gode nordmenn. Så når du gjør slikt, da betyr det at du selv må til galgen for dine onde gjerninger mot uskyldige og godtroende mennesker om en pandemi, som var en PLANDEMI. video_mot_covid.mp4
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 11 minutes ago, Fibonacci said: Tipper Trump & Co. drømmer om 1950-tallet, med "nuclear family". En tid med stor økonomisk fremgang, smilende fedre som kastet baseball med barna i bakgården mens mor forberedte søndagssteiken på kjøkkenet. Og ravende rasisme. 1 1
agvg Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jobs skrev (41 minutter siden): Forstår ikke at Tyskland lagrer gullet sitt selv,ser at også Italia har gullet sitt i USA. De bør ta gullet tilbake brennkvikt før trump får summet seg. Er vel ikke så rart, under den kalde krigen så fryktet man at Sovjetunionen kunne overkjøre Europa, lagre de i USA var jo logisk. 2
ForTheImperium Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Europa er truet både fra vest og øst. Hvem skulle trodd dette for bare 10 år siden. Europa må rustes opp, både med konvensjonelle våpener og atomvåpen. Atomvåpen=avskrekkelse. Det er en grunn til at Uza har aldri angrepet Nord Korea selv om de har ønsket det flere ganger gjennom tiden. 1
Rhabagatz Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Nå truer han Canada med straffetoll, fordi de inngår avtale med Kina.. På tide å slå seg sammen med BRICS, og lage en pakke som skikkelig for USA. Endret 24. januar av Rhabagatz 1
SilverShaded Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Rhabagatz skrev (4 minutter siden): Nå truer han Canada med straffetoll, fordi de inngår avtale med Kina.. På tide å slå seg sammen med BRICS, og lage en pakke som skikkelig for USA. Det ser ut til at dollaren kan fortsette å falle, en fordel for dem som handler i dollar. Men ikke så bra for humøret til appelsinmannen, da slår han rundt seg halvt i blinde og bryr seg lite om konsekvensene. 1 1
Boing 4EVER Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) jjkoggan skrev (52 minutter siden): Her kan du lese om antiamerikanisme historie. Degeneracy thesis In the mid- to late-eighteenth century, a theory emerged among some European intellectuals which stated that the landmasses of the New World were inherently inferior to that of Europe. Anti-Americanism | Encyclopedia.com Spar meg! Jeg trenger ikke å lese noe. Historien har blitt spilt foran øynene på meg. Diverse unødvendige kriger i Midtøsten. AIPAC faenskapet. Nei, USA er fucked. Ingen land i verden har startet så mange kriger som The land of the free. Unnskyldningen er at demokratiet skal innføres, men land etter land blir lagt i ruiner. Endret 24. januar av Boing_80 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå