Gå til innhold

Hvilken zone er det best å PvPe i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stv er morro for litt pvp, hata stedet da jeg var der med min warrior, kanskje jeg har lite peiling men der ble jeg som oftest overraska og drept, fort. En helt annen sak med priesten min, litt mer på vakt, og ble såogsi aldri ganka, de gankene jeg ble angripi av meelefolk, en rask fear og jeg hadde de ganske enkelt ;) dog, umulig å komme seg unna stunlock fra rogues :( kom meg stort sett alltid unna level ?? folk også.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor det er masser av folk så jeg kan snike meg innpå me stealth..

5957805[/snapback]

 

wow du er skilled

 

dritlett for rogue og corpsecampe adre classer... men går ikke an for andre å corpsecampe rogues :S BALANCE FTW

 

EDIT: blir bare litt irritert sorry. og ikke kom å si l2p... rogues kan jo velge hvem de vil fighte mot når de har lite hp

 

tar rogues lett når jeg ser dem først (mage)

5960369[/snapback]

Hadde du hatt skills kunne du tat rogues nesten uansett situasjon

5961010[/snapback]

 

 

 

hmm tar du rouges som ambusher deg når du har 50% hp, coolown på blink og nova og sitter å spiser? tviler, for du blir one-shotta

Lenke til kommentar
Lurer på hvor det er masser av folk så jeg kan snike meg innpå me stealth..

5957805[/snapback]

 

wow du er skilled

 

dritlett for rogue og corpsecampe adre classer... men går ikke an for andre å corpsecampe rogues :S BALANCE FTW

 

EDIT: blir bare litt irritert sorry. og ikke kom å si l2p... rogues kan jo velge hvem de vil fighte mot når de har lite hp

 

tar rogues lett når jeg ser dem først (mage)

5960369[/snapback]

Hadde du hatt skills kunne du tat rogues nesten uansett situasjon

5961010[/snapback]

 

 

 

hmm tar du rouges som ambusher deg når du har 50% hp, coolown på blink og nova og sitter å spiser? tviler, for du blir one-shotta

5977389[/snapback]

Når har en mage cd på både nova og blink? :/ jeg tror aldri jeg har opplevd det. hvertfall ikke mens jeg sitter og drikker/spiser

Lenke til kommentar
Lurer på hvor det er masser av folk så jeg kan snike meg innpå me stealth..

5957805[/snapback]

 

wow du er skilled

 

dritlett for rogue og corpsecampe adre classer... men går ikke an for andre å corpsecampe rogues :S BALANCE FTW

 

EDIT: blir bare litt irritert sorry. og ikke kom å si l2p... rogues kan jo velge hvem de vil fighte mot når de har lite hp

 

tar rogues lett når jeg ser dem først (mage)

5960369[/snapback]

Hadde du hatt skills kunne du tat rogues nesten uansett situasjon

5961010[/snapback]

 

 

 

hmm tar du rouges som ambusher deg når du har 50% hp, coolown på blink og nova og sitter å spiser? tviler, for du blir one-shotta

5977389[/snapback]

 

Husker jeg gjorde det en gang i Arathi Highlands.. Kanskje det var deg? Brukte vel to SS der.

 

EDIT: Pluss en Ambush til å starte med, selvsagt.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Dette vet mange men noen vet det ikke, eller bare ikke bryr seg.

 

Hvis du vil finne litt outdoor pvp så betyr det ikke at du skal finne en fra den andre factionen og grisebanke han om han har 30% hp. Dette er IKKE world pvp.

 

Jeg hater slike folk. De som gjør denne typen pvp er også typen til å corpsecampe. Og corpsecamping er så jævlig lamt at jeg har mistet flere tastatur knapper når jeg har blitt utsatt for det.

 

Men pvp kamper hvor motstanderen venter på at man får regenerate health osv før man starter er mye bedre. Ja, det blir nesten som duel. Men morsommere hvis man taper/vinner. Selfølgelig kan man oppleve at motstanderen ikke vil pvpe. Da har man valget, vær honorable og gå videre til neste mulige kamphane, eller griseslakte han med det ondeste smilet i verden. (Han skal ha fullt liv)

 

Dette er bare mine synspunkter på outdoor pvp. Jeg spiller priest så er liksom litt avhengig at folk vil kjempe til døden. For hvis de prøver å springe, ja da gjør de det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...