Gå til innhold

Ny spiller på full server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller selv på en server som er markert som full. Klarer å lage nye karakterer der selv, men vil en helt ny spiller klare dette? (Ny account?) Lit bortkastet å prøve å lure med venner vist vi ikke kan spille sammen. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Klarer du det, skal alle andre klare det og.

5957756[/snapback]

Sikker? Har hørt at på noen servere kan kun folk som allerede har en char der lage seg en ny, men de som ikke har, kan ikke lage seg en.

Endret av Thorsø
Skrevet

Mener bare jeg leste noe om at spillere som allerede hadde karakterer på en server fikk lage flere. (Opp til 8?) Kan jo kun bruke en om gangen, så serveren blir ikke noe mere full.

Derimot vil en helt ny spiller fylle enda mere opp på serveren, derfor jeg lurer på om det er en sperre der.

Skrevet
Klarer du det, skal alle andre klare det og.

5957756[/snapback]

Sikker? Har hørt at på noen servere kan kun folk som allerede har en char der lage seg en ny, men de som ikke har, kan ikke lage seg en.

5957775[/snapback]

Kilde? ( Er jo egentlig ikke vanskeligere enn å prøve?

Skrevet

Litt fakta på dette:

Du som allerede har en karakter på en full server kan alltid lage nye karakterer der. Om noen kjøper en ny account kan de bare lage en karakter der når det ikke er kø på serveren, men andre ord om kameraten din kjøper en account kan han lage en karakter midt på dagen eller natta når ikke så mange spiller. Idiotisk system fra blizzard sin side, reduserer jo ikke køen. Total sperre av character creation hadde vært tingen.

Skrevet
Litt fakta på dette:

Du som allerede har en karakter på en full server kan alltid lage nye karakterer der. Om noen kjøper en ny account kan de bare lage en karakter der når det ikke er kø på serveren, men andre ord om kameraten din kjøper en account kan han lage en karakter midt på dagen eller natta når ikke så mange spiller. Idiotisk system fra blizzard sin side, reduserer jo ikke køen. Total sperre av character creation hadde vært tingen.

5958139[/snapback]

Dette er etter min mening helt feil. Jeg har flere venner som har characters på andre servere som jeg ville at skulle lage en cahracter på min server så vi kunne spille sammen. Dette funket dårlig selv om på det tidspunktet de skulle lage en character sto serveren på medium. Jeg skulle også lage en ny character på serveren til noen venner av meg men det gikk heller ikke.

Skrevet

Må ha vært en bug da.

Jeg lagde char på Silvermoon tidligere i uken uten problemer.

Gjorde det da Moonglade var nede etter maintance dagen.

Ingen problemer med å lage en char der selv om det stod at serveren er full.

Skrevet
Sebboblaster Postet i går, 23:54

Dette er etter min mening helt feil. Jeg har flere venner som har characters på andre servere som jeg ville at skulle lage en cahracter på min server så vi kunne spille sammen. Dette funket dårlig selv om på det tidspunktet de skulle lage en character sto serveren på medium. Jeg skulle også lage en ny character på serveren til noen venner av meg men det gikk heller ikke.

Da har du ikke hatt det "vondt" nok. Slakcers bør på ingen måte få ødelegge gameplayet til de som har valgt og brukt tid på sin charr på en server.

Blizzard gir blanke %¤& så lenge folk betaler. Folk som spiller på eks. burning blade virker til ikke å vite bedre..... det har sjedd så gradvis

Pga. slackers og blizzard måtte jeg gi opp min end game charr på burning blade.

Jeg prøvde migration to ganger, men begge gangene var det krasj og ¤#%¤.

Har spillt på et mindre realm, har hatt que der to ganger. Logget inn på BB for noen uker siden (afk mens 20min+ que gikk), ble dsc etter latterlig kort tid.

Logget inn for noen dager siden også. bare det å komme seg til zepperen fra orgrimmar var jo værre en å lvle min nye main fra 40-41. ( ^^ )

Ved første que, burde alt av helt nye charrs på den aktuelle serveren bli blokket.

Skrevet
Må ha vært en bug da.

jo men for i svarte begynne å spille på Silvermoon da:) Jeg så etter deg i hele gårkveld men ingen raven:(

Skrevet
Må ha vært en bug da.

jo men for i svarte begynne å spille på Silvermoon da:) Jeg så etter deg i hele gårkveld men ingen raven:(

5961142[/snapback]

Hehe Jeg har holdt på med presten.

Fått den til 50 nå, warrioren på Silvermoon må vente litt. Vil ha presten til 60 først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...