Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Polo 6N CC, verdt 60 000kr ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kan noen si meg om denne er verdt ca 60 000kr ?

1996 mod. Color Concept. 75hest + KN filter og effektanlegg. Kjørt 130 000km. Jentekjørt og guttekjørt 3 siste år. Ny grill, kulere baklys.

 

Clutchen er j**** hard, men dette var pga at det er mekanisk clutch og det var vanesak sa han?!

Senket 40 mm.

Følger med Alu vinterdekk og alu sommerdekk.

Bilen er lydisolert.

Service ved 110 eller no.

Ingen problemer med den nå, men litt rust i begge hjulbuene bak.

 

cimg0173edit6hb.th.jpg

 

cimg0176edit8uu.th.jpg

post-64452-1146605809_thumb.jpg

post-64452-1146605829_thumb.jpg

post-64452-1146605834_thumb.jpg

post-64452-1146605839_thumb.jpg

post-64452-1146605847_thumb.jpg

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, en ti år gammel småbil med rust og antagelig defekt cluch.

Jeg synes 60000 høres veldig dyrt ut.

5953229[/snapback]

Clutchen holdt et par år til sa en mekaniker.

Hva er rett pris da ?

 

Snakka nettop med en vw forhandler, listeprisen er 55 000kr. Han sa noen blir solgt for 40, og andre for 70. Spørs hva som har vert galt med dem osv.

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar

Du nevnte rust og det trekker kraftig ned, uhyggelig dyrt og reparere skikkelig.

Jeg hadde aldri kjøpt en bil med rustskader med mindre den var skikkelig billig slit og kastbil og da er 60000 veldig mye. Er denne bilen så spesiell at du ikke kan glemme den og finne noe bedre da?

Lenke til kommentar
Du nevnte rust og det trekker kraftig ned, uhyggelig dyrt og reparere skikkelig.

Jeg hadde aldri kjøpt en bil med rustskader med mindre den var skikkelig billig slit og kastbil og da er 60000 veldig mye. Er denne bilen så spesiell at du ikke kan glemme den og finne noe bedre da?

5954046[/snapback]

Ja har lyst på den. Er minimalt med rust, skal få en til å fikse det billig. Uten om det så er det ikke no tull med bilen, nettop skiftet bensinsensor eller hva det heter til 5000kr også.

Lenke til kommentar

hva med å ta en naf test,eller en kjøpstest på et bilverksted,da finner du fort ut om det er verdt det.

skulle egentlig kjøpe en strøken 95 primera i fjord sommer,tok heldigvis kjøpstest på den,på et vanlig bilverksted.

var reperasjoner som fort hadde passert 20-25k på den,og det var på en bil som så strøken ut

Lenke til kommentar

Har selv litt kjennskap til denne modellen. Poloen er jo en finfin bil å kjøre, men ikke la deg blende av at det er 1,6liter og colour concept... 60000 Kroner kan gi deg en veldig bra bil hvis du ser deg litt rundt og ikke hopper på det første og beste. Må også få med at colour concept er en tøff bil som sikkert veldig mange ungdommer er interessert i=kunstig høy pris(samme som golf II for noen år siden...). Til slutt, rust kan bli veldig dyrt hvis en får en kompis til å fikse det billig.

 

Lykke til!

 

Wollis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja har lyst på den. Er minimalt med rust, skal få en til å fikse det billig. Uten om det så er det ikke no tull med bilen, nettop skiftet bensinsensor eller hva det heter til 5000kr også.

5955153[/snapback]

 

Så lenge det ikke er snakk om slitedeler som er byttet er ikke dette noe argument for at du skal gi ekstra for bilen. Deler ryker innimellom, og det er litt av prisen det skal koste å ha bil.

Lenke til kommentar
Ja, blant annet, det koster jo en del og gjøre det selv :hmm:

6028951[/snapback]

MEd tiden så tenkte jeg pånye felger og dekk, speil, soting, bodykit og det meste fikses av meg & mek venner. Vet ikke helt om det var det du mente mn mn.. alt koster penger :/

 

Har bestilt NAF test til poloen neste tirsdag, så får jeg hørra hva dem sier, skal være med under testen også.

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ja, blant annet, det koster jo en del og gjøre det selv :hmm:

6028951[/snapback]

MEd tiden så tenkte jeg pånye felger og dekk, speil, soting, bodykit og det meste fikses av meg & mek venner. Vet ikke helt om det var det du mente mn mn.. alt koster penger :/

 

Har bestilt NAF test til poloen neste tirsdag, så får jeg hørra hva dem sier, skal være med under testen også.

6031801[/snapback]

Ganske bra, han skulle ha 75 000 for bilen ca i begynnelsen, NAF sa bilen var verdt maks 30 000 :)

 

Så nå har jeg kjøpt meg Audi A3 98 mod =) MYE bedre <3

Lenke til kommentar
Til 60 000 ?

6024784[/snapback]

Tja, blir kanskje en vurderingssak, men husk at det koster en del og gjøre om på biler også da :)

6028607[/snapback]

Er ikke akkurat gjort så mye med denne..

Senkefjærer koster vel rundt 1000, 16" felger får man mye billig, sotespray på BilXtra koster 80 spenn ellerno, osv.. :)

 

Men bra du tok en NAF-test, vertfall.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...