Gå til innhold

Garry's Mod blir kommersiell (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksisterende utgaver er da gratis....

Må ikke ha den nyeste hele tiden....

Og ettersom han så seg ferdig, så er vel nåværende utgave ganske prikkfri...

Skrevet

Du kan jo velge mellom å bruke versjon 9.1 gratis (uten å få flere oppgraderinger, hvilket også ville være tilfelle hvis Gary ikke hadde tatt dette skrittet), eller å betale en minimal sum og være sikret gratis oppdateringer pluss at utviklingen vil fortsette.

Hvis jeg kan velge mellom å la mod'en dø og betale en liten slump penger for at den skal fortsette å utvikle seg (pluss at oppdateringene kommer automatisk), velger jeg helt klart det siste. :yes:

Skrevet
Og ettersom han så seg ferdig, så er vel nåværende utgave ganske prikkfri...

5947165[/snapback]

Prikkfri og prikkfri. Den funka, men det er altid noen bugs, og dessuten har denne mod'en fremdeles mer uuthentet potensiale.

Ellers rota jeg litt med versjonene i forrige innlegg. Men vil også påpeke at man ikke får de nyere versjonene gratis. Det er kun 9.04 som vil være gratis. Fra Eurogamer:

According to Garry, the version known as 9.1 will become the initial paid release and will be supported by free updates to those who purchase it, while version 9.04 - the last prior to a rewrite - will become a free demo version.
Skrevet
Betalversjonen av Garry's Mod fungerer kun hvis du har et Source-basert spill på systemet ditt.

Vil det si at det funker med CS:S å da? Gjør de gamle versjonene det å? Har bare CS:S

foreløbig.. ;)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Akk ja, da var den geniale modden bort den også. Akkurat som Desert Combat og Counter-Strike...

• 3 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...