above Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei, får ikke til å logge på msn min herfra, har prøvd både webmessenger windows messenger og msn messenger. Feilmeldingen jeg får er det at "tjenesten er middlertidig utilgjengelig, prøv på nytt senere", men det er den jo ikke siden jeg kan logge på andre msn kontoer herifra, og venner kan logge seg på sine msn kontoer. Passordet mitt er ikke feil, det har jeg endret, internett er heller ikke frakoblet. Har også prøvd å logge inn på min konto fra flere forskjellige maskiner uten hell. Greier å logge meg inn på mailen for å sjekke den. Virker nesten som om msn har sperret akkurat min mailadresse fra å kunne logge seg inn på msn. Noen som har vært borti dette før? Hadde vert kjempefint om dere kunne hjelpe. Er helt fortvilet her som ikke får logget meg på msn! Takker så mye for hjelp på forhånd!
veos Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg får logget på med [email protected], men ikke [email protected]..
ilbis Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 jeg har akurat det samme problemet.Andre sine kontoer"lånte" fungerer , men ikke min.Slitsomt--
above Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Hvor lenge har dere hatt disse problemene da? Håper det er noe de vil fikse iløpet av kort tid! Høres betryggende ut at det ikke er bare jeg som sliter med å få logget inn..
ilbis Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 hos meg skjedde det rundt 1730. tiden. får opp en feilkode 8100014. Laget meg akurat en ny konto, bare for teste. Og den fungerer som bare det.
above Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Ah, da er det vel noe problemer de har da. Satser på at det blir ordnet iløpet av morgendagen da
Camron Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=393960&st=160
ilbis Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Nå klarte jeg logge meg inn. Ser ut som ting ordner seg
above Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Da fikk jeg logget inn Takker for alle tilbakemeldinger!
veos Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) .. Og der kom jeg meg på MSN! Endret 17. april 2006 av vegardostrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå