Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Synd det som skjedde deg :no:

 

Jeg tror du kan overføre en del ting (meldinger og kontakter) til sim kortet ditt, for å så overføre dem på den nye telefonen. Jeg har gjort det flere ganger.

 

Jeg tror at det går ann å overføre meldingene dine fra telefonminnet til sim-kort ved å merk>valg>merk alle>kopi til sim, men jeg er ikke helt sikkert.

 

Allikevel, så er det noen sim-kort som lagrer meldinger, men jeg vet ikke om det er tilfellet med ditt. I tilfellet, da trenger du ikke å overføre dem, fordi de allerede er lagret i sim kortet.

 

 

 

Håper du får ordne det.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg får ikke opp alternativet kopier til sim. Gjør jeg noe galt? På den forrige telefonen jeg hadde kunne jeg ta sikkerhetskopi av telefonminnet til sd-kortet. Kan jeg ikke gjøre det på EF81?

 

Vil så gjerne ta med meg meldingene. Trenger dem, da jeg bruker telefon som arbeidsverktøy, og meldingene er viktige.

Lenke til kommentar
Takk for svar. Jeg får ikke opp alternativet kopier til sim. Gjør jeg noe galt? På den forrige telefonen jeg hadde kunne jeg ta sikkerhetskopi av telefonminnet til sd-kortet. Kan jeg ikke gjøre det på EF81?

 

Vil så gjerne ta med meg meldingene. Trenger dem, da jeg bruker telefon som arbeidsverktøy, og meldingene er viktige.

6675186[/snapback]

Du kan sikkert levere den inn et sted og få kopiert de, men da må du vel bla opp litt...

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt meg ny EF81, etter at min første ble knust. Denne gangen ble den levert til meg med svn 36!! Fungerer mye bedre!

 

Men jeg forstår ikke hvordan man bruker mobile phone manager? Fungerer ikke. Får ikke synkronisert den med pc`en heller. Hva er det jeg ikke kan. Hvilken url skal man skrive i synk. innstillingene?

 

Fikk ikke manageren til å fungere på den første telefonen heller. Kjedelig.

 

Noen som har funnet ut av om man kan sikkerhetskopiere minnet på telefonen. Vi så gjerne flytte over meldinger fra den første telefonen til den jeg nå har. Hjeeeelp!

Lenke til kommentar

Hei !

 

Jeg vurderer å kjøpe en EF81 til 2000,- +frakt.. den er visst lite brukt, kvittering følger med.. Hadde dere kjøpt den ? Er jo 'brukt' så vet jo aldri hva jeg får, men er jo 1000,- i avslag :)

 

Jeg SKAL ha en sånn telefon uansett hehe(er vant med at siemens har noe bug'er i de første FW'ene så har ikke helt den store skrekken med tanke på sånt.. så lenge hardware'en i telefonen er som den skal)

 

Trenger kjapt svar !! :D

Endret av e321
Lenke til kommentar

forstår dere der... men selgeren virker ganske grei, opplyste om at det var ei lita ripe i det ytterste displayet osv..... veldig usikker jeg, nå.. Denner har jeg råd til å kjøpe nå mens hvis jeg skal kjøpe en ny uten abn. så må jeg vente en måned eller noe sånn :hrm:

 

EDIT: jeg får 3g via ringkontant ikke sant? (telenor, djuice kontant)

Endret av e321
Lenke til kommentar

Har tilslutt fått oppgradert til sw 40 via sw 23 og hw fiks men har følgende problem:

 

- kort batteritid ca 1 døgn m moderat bruk 1 times tlf,

3-4 sms

 

- telefonen klager over lite minne og at jeg må stenge ned prg. har da oppe ofte bare menyen eller skriver melding. sjekker at det ikkje er andre prg som står på.

 

- kan pga foregående prb ikkje ta bilde i større enn 320*200, telefonen stenger da bare ned kameraprg og går til startside

 

- Telefonen setter etternavn først i tlf lista

 

- lakken ramler av,

 

hvor mange ganger må jeg levere den inn til service/software oppgradering før jeg kan heve kjøpet? er rimelig misfornøgd m telefonen no. har brukt altfor mange timer på å reinstalere navn og innstillinger på denne telefonen nå.

 

sorry om dette vart litt negativt, telefonen har mange gode kvaliteter også, så om jeg var sikker på å få eit eksemplar som fungerte tilfredstillende uten bugs ol kunna eg ha prøvd eingong til.

 

kva er seinast sw versjonen som er ute?

 

er noko av desse feila fiksa? eller er d berre min tlf som er ein b modell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...