Gå til innhold

Hva spiller du for tiden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta også å spille wow.. Ble avhenging ;):whistle:

Ikke diss meg men.. hehe. Nå har jeg begynt å spille Monkey island 2 : le Chuck's revange :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm.. Lurer på hvordan det blir med burning crusade. Serverne på originalen blir vel temmelig tomme ;)

hehe. jeg kommer hvertfall ikke til å spille wow mer

Endret av Moff
Skrevet
Jeg slutta også å spille wow.. Ble avhenging  ;)  :whistle:

Ikke diss meg men.. hehe. Nå har jeg begynt å spille Monkey island 2 : le Chuck's revange  :whistle:

5951508[/snapback]

Monkey Island > WoW :thumbup:

Spiller selv Oblivion og TrackMania Nations :)

Skrevet (endret)

Ble avhengi av WoW så eg sluttet med det og begynte med the elders scrolls: Oblivion(Kjører det på det dårligste med en pc med ATI Radeon 9600 serien 256, 384 RD Ram og 1,7 gigahertz...) tror kanskje eg kan spille det med bedre grafikk, men det funker med sånn grafikk

Endret av Caps-Lock
Skrevet

BF2, CSS, TES4, 1.6 (når jeg føler meg som en taper x])

Spiller litt NFSMW også.. men mest for grafikken og fartsruset sin skyld.. har fått murcielagoen min oppi 390km/h nå :love:

BTW: NFSMW ser NICE ut i 50fps+ med alt på fult :D

Skrevet (endret)
Har egentlig gått lei spill jeg..

Lurer litt på om jeg skal anskaffe WoW, men vet ikke helt..

anbefales ikke.. Hvis du er av typen som blir lett slukt. hehe

Ingen som spiller Matrix spillet Neo (eller hva det nå enn het)

Spillte Asteroids i sta :dribble: Første arcade spill ever. Var faktisk litt gøy (i 2 minutter )

Endret av Moff
Skrevet

Asteroids ja..huske eg fikk det på diskett av en kar i klassen for evigheter siden. Konge spill, om vel litt repetivt i lengden :whistle:

Skrevet

For tiden spiller jeg pendler jeg mye mellom flere spill. Spiller ingen av dem på "fulltid":

-The Elder Scrolls IV: Oblivion

-Battlefield 1942

-Battlefield Vietnam

-Rogue Trooper

:)

Skrevet

Ingen spill for tiden. Finnes jo ingen spill som kan konkurrere med Quake3, men er gørr lei av q3 nå. Prøvd forgjeves å finne spill med like bra flyt/move, men finnes ikke. Hva skal en FPS gamer finne på nå da?

Skrevet

Fant frem Rome Total War fra spill hylla igjen :love: , har brukt helga på det. Det kan jeg anbefale til alle som liker strategi spill

Skrevet (endret)

Pleier å spille gamle klassikere, som jeg laster ned fra nettet. :cool:

Nintendo 64 er veldig underholdene, på PC,

og ssb og Zelda OoT er de beste spillene! :tease:

Endret av Atir_
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...