Gå til innhold

We are teh Bartenders, yay!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

White Russian og andre melk/kremlignende drinker er bare jævlig ekkelt. Tenk deg den følelsen av å drikke for mye milkshake. Den følelsen sitter jeg igjen med hvis jeg drikker en White Russian. B52 er faktisk et unntak. Men den er varm da og drikkes umiddelbart etter slukning av flammen.

Lenke til kommentar
Whisky og Cola er godt, ja!

 

Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig...

5970405[/snapback]

 

Haha på en bensinstasjon? Hvis vi setter sammen de boksene med Autobahnen i Tyskland så kan vi forvente mange ulykker. :p

Lenke til kommentar
Whisky og Cola er godt, ja!

 

Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig...

5970405[/snapback]

 

Haha på en bensinstasjon? Hvis vi setter sammen de boksene med Autobahnen i Tyskland så kan vi forvente mange ulykker. :p

5972027[/snapback]

Hehe, stemmer :!:

Lenke til kommentar
Whisky og Cola er godt, ja!

 

Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig...

5970405[/snapback]

 

 

 

 

ARG!! Whisky og Cola sammen helligbrøde! Det er bare hedninger som blander ut whiskyn.

 

Og så bare for å tale med to tunger; Du kan ha isbiter i whiskyn, for litt vann fremhever flere av smakene i whiskyen. Snakker da kun om max 1 isbit pr. drink med Whishy. Og for dere som liker whisky så har jeg bare en ting å si Islay.

 

Skål og NYT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...