Gå til innhold

Beste spill pr. dags dato (april 2006)?

Gjest Slettet+78912364

Anbefalte innlegg

Skrevet

Call of Duty 2! Føle jo nesten du er i krigen, hadde dei berre hatt litt skummel musikk eller ettlant då det var "skummelt" i spelet

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes Baldur's Gate-serien er den beste RPG-serien. Ellers er også Planescape: Torment et veldig bra spill. Oblivion er også oppe der, men når ikke helt opp enda, litt for lite valgmuligheter mht. dialog og sånt.

Når det gjelder strategi så er jeg fortsatt forelsket i Heroes og Might & Magic 3. Kanske det spillet jeg har spilt mest opp i gjennom årene(bortsett fra Mario da, seff :p)

EDIT: typo

Endret av Loerand
Skrevet
Synes Baldur's Gate-serien er den beste RPG-serien. Ellers er også Planescape: Torment et veldig bra spill. Oblivion er også oppe der, men når ikke helt opp enda, litt for lite valgmuligheter mht. dialog og sånt.

Når det gjelder strategi så er jeg fortsatt forelsket i Heroes og Might & Magic 3. Kanske det spillet jeg har spilt mest opp i gjennom årene(bortsett fra Mario da, seff :p)

EDIT: typo

5961504[/snapback]

Slenger meg med på PS: Torment jeg og. Helt klart en höjdare som ingen burde gå glipp av. Trodde dog at jeg skulle bli den første til å si det i denne tråden.

Gjest Slettet+78912364
Skrevet (endret)

Jepp, da var Max Payne 2 installert og testa ut. Mektig imponert, med forbehold om klønete tastaturstyring fra min side. Men generelt veldig bra.

Endret av Slettet+78912364
Skrevet (endret)

spiller akkurat nå F.E.A.R, helt klart et av de aller bester spillene jeg har spilt hitil.. helt konge.. og grafikken er helt wub.gif

Endret av Freeman84
Skrevet (endret)
Det spillet har desverre fått meg til å skifte mer enn en gang.

*grøss*

synes faktisk ikke det er noe særlig skummelt. eneste spillet som jeg synes har vært motbydelig å spille er Aliens vs Predator 2.. å løpe rundt helt alene på forlatte og stupmørke baser og du vet det er Aliens der.. det er motbydelig det

Endret av Freeman84
Skrevet
Hei hopp!

Har bestemt meg for å kjøpe bærbar datamaskin på tirsdag, Asus A6Ja. Fikk nettopp høre maskina kunne kjøre alle utgitte spill pr. dags dato (april 2006)..

Hvilket spill anbefaler du meg å installere? Kom gjerne med topp 5-liste av hva dere spiller / har spilt mest opp gjennom tidene. Nettopp runna Tomb Raider: Legend til Xbox på 9 timer, anbefales på det sterkeste. :) Veldig bra, med forbehold om et par grafikkfeil her og der..

Andre kreative diskusjonsemner: Kommende spill-titler dere gleder dere til, gi spill karakterer, "fraråde folk å kjøpe"-spill osv osv. Åpen for det meste, alle sjangere.  :)

Edit: overskrift..

5932264[/snapback]

Du må nok til med emulatorar dersom maskina skal kunne spele "alle utgitte spel pr. dags dato" :). I alle fall dersom du skal ha dei beste.

Det frykteleg vanskeleg å bestemme seg for kva spel som er absolutt best av alle dei fantastiske spela eg har spelt opp igjennom tidene. Men eg kan jo trekke fram fem som i alle fall er mellom dei beste:

Quest for Glory 2 - So you want to be a hero

Gothic 2 - Night of the Raven

Sid Meier's Alpha Centauri

Pirates! (Amigaversjonen frå 1991)

Final Fantasy 8

Det vart eit litt tilfeldig utvalg, men som sagt er det ikkje lett å bestemme seg for kva som er absolutt best. Eg har drive med dataspel i godt over 16 år. :)

Kay

Skrevet

Warcraft 3 er det beste spillet. Det må være det beste strategi-spillet som jeg har prøvd, det er bra singel-player og kjempe bra multi-player.

Skrevet (endret)

da er F.E.A.R spilt igjennom, og for en intens og bra slutt., tok jo helt av =) de effektene der er det beste jeg har sett hittil i noe pc spill.. helt rått!! selv med mitt X1900XT og 2gb ram i 1024x768 oppløsing så gikk det og små hakka her og der.. men absolutt spillbart..

et helt hærlig spill.. anbefales varmt

Endret av Freeman84
Skrevet
Deluxe Ski Jumping og Mount&Blade.

5958118[/snapback]

Vet du hvor det er mulig å få tak i det gamle Deluxe ski Jump?? Finner bare nye versjonen, er ute etter det som ikke er i 3d, og som det er veldig veldig dårlig grafikk på, men som er gøy:):)

Skrevet
Deluxe Ski Jumping og Mount&Blade.

5958118[/snapback]

Vet du hvor det er mulig å få tak i det gamle Deluxe ski Jump?? Finner bare nye versjonen, er ute etter det som ikke er i 3d, og som det er veldig veldig dårlig grafikk på, men som er gøy:):)

5968278[/snapback]

Du må søke med limewire etc :) Har funnet det jeg...

Er det virkelig ingen som har nevt Worms enda? Alle de første worms spillene er jo sinnsykt morsomme. Ikke de i 3D!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...