Gå til innhold

Hvilken enchant på Obsidian Edged Blade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"and your currently #26 on my dmg meters" :p

Bare måtte

5961299[/snapback]

La meg gjette igjen: Muligens fordi han healer i den instansen eller noe, og såvidt er på dmgmeters pga noen hammer of wraths osv? Vet ikke jeg, men kan tenke meg noe slikt.

Endret av apollox
Skrevet
Fikk forresten en litt teit kommentar mot meg i AQ:

5959063[/snapback]

La meg gjette: Sjalu warrior som ikke har snøring på paladinklassen?

5961246[/snapback]

sjalu på en 26. plass :p

Skrevet
Sjalu på våpenet kanskje? ^^

Er tross alt en  relativt sjeldent og god 2h.

:)

5961373[/snapback]

tja. rank 14 og ashkandi er bedre for warriors :)

Skrevet

Våpenet er etter min mening alt for rask, spesielt for en paladin som avhenger av SoC procs for å pirke litt borti noen hvis vi ser bort ifra reckoning bombs.

SoC er en tidsbasert proc som gjør at den proccer X ganger uansett hvilken speed våpenet ditt har over en times tid. Et seint og godt våpen er da essensielt for å utnytte SoC best.

Skrevet
"and your currently #26 on my dmg meters" :p

Bare måtte

5961299[/snapback]

La meg gjette igjen: Muligens fordi han healer i den instansen eller noe, og såvidt er på dmgmeters pga noen hammer of wraths osv? Vet ikke jeg, men kan tenke meg noe slikt.

5961340[/snapback]

Han healer.. med.. kalimdors revenge..

Blir omtrent som å tanke med mail og leather :!:

Skrevet

Vil dere go dmg i raids og få dmg items.

_REROLL DPS CLASS_

Vanskelig og forstå at paladin er spillets verste dps class?

Skrevet

Hva du prøver å oppnå med det bildet der går meg hus forbi. 30% crit raidbuffed med mongoose?

Flott at du liker klassen din og alt det der, men det får være grenser da mann. Mener du virkelig at du gjør en bra jobb som melee-dps paladin? Diskusjonen har for øvrig gått over stokk og stein, flere mil fra hva topic sier. Føler du behov for å bevise ovenfor oss andre at paladin is the shit for alt, tanking, dps, healing, - da har du tapt.

Avslutningsvis må jeg innrømme jeg er mer redd for "judgement of command crits you for 1500" enn det der.

Skrevet
mages kan også få 30% melee crit med slike buffs :)

5964391[/snapback]

Det er vel bare to buffs på det bildet som gir agility/crit og den ene er motw med sin crrrazy agility buff -_-

Skrevet (endret)

30% crit og 1300 AP med songflower, mongoose, trueshot aura, battleshout, kings og +25 strenght pot.. jaha..

Du vet at de fleste warriors med endgame gear har 30% crit og 1300 ap selvbuffet?

Edit : mente selvfølgelig blessing of might, ikke kings.

Endret av likferd
Skrevet

5964391[/snapback]

Det er vel bare to buffs på det bildet som gir agility/crit og den ene er motw med sin crrrazy agility buff -_-

5965050[/snapback]

Songflower 5%, mongoose 3.25%, MotW gir vel ca 20 agi = 1% crit?

nesten 10% til sammen altså.

Skrevet (endret)

5964391[/snapback]

5965050[/snapback]

Songflower 5%, mongoose 3.25%, MotW gir vel ca 20 agi = 1% crit?

nesten 10% til sammen altså.

5965063[/snapback]

Er det ikke auraen til paladins som gir 10% mer holy damage? Ikke songflower altså. Men anngående det med at warriors har 30% unbuffed så har de weapon specc og berzerker stance.

Endret av preskatv
Skrevet

ok, my bad. At paladiner har aura med samme ikon som songflower buff har gått meg hus forbi :)

Men 25% crit og 700 AP unbuffed er fortsatt ikke videre imponerende.

Skrevet (endret)
30% crit og 1300 AP med songflower, mongoose, trueshot aura, battleshout, kings og +25 strenght pot.. jaha..

Du vet at de fleste warriors med endgame gear har 30% crit og 1300 ap selvbuffet?

Edit : mente selvfølgelig blessing of might, ikke kings.

5965061[/snapback]

lol.... 1300 AP og 30% crit? Jaha :) Da skal man ha rimelig sykt gear.

Endret av Xtra
Skrevet
[lol.... 1300 AP og 30% crit? Jaha :) Da skal man ha noe av det sykeste dps gearet som er der ute atm. De fleste var vel kanskje å ta litt hardt i ? :> (imo)

5965110[/snapback]

Nja, forutsetter jo axe spec da, hehe :)

AP'en er vel ikke så langt fra sannheten. Selvbuffet = battleshout, så sånn ca 1000 ap ubuffet blir det. Helt overkommelig.

Skrevet (endret)

Aha my bad :)

Trodde du mente 1300 AP unbuffet uten å ha sjuuukt gear ;)

Litt seint osv :>

Har AQ tome + 5/5 Imp Battleshout, det gir med 290 AP, 320 hvis jeg har på med 3/8 Wrath. Kos Battleshout det ;)

EDIT: og btw den auraen heter Sanctity Aura

Endret av Xtra
Skrevet (endret)

Klag så mye dere vil, synes dmgmeters taler for seg selv.... Det var noen her som skulle bruke 24 timer på å finne et screen der en warrior gjør 100% mer skade enn meg.

Vel, nå står det på deg og finne screen av en warrior som gjør 1.900.000 dmg fra Start til golemagg, lykke til.

Magen som lå på topp når vi var ferdig har 8/8 Netherwind, 500+ frostdmg, og siste frostbolt fra AQ20, og gjorde 60% mer skade enn meg (1.600.000)... Tviler på at noen warrior topper det.

Skjønner ikke at jeg gidder å prøve å bevise noe for dere uvitende, men spør du meg så er et imba 2h våpen langt fra bortkasta på en Paladin.

Endret av apollox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...