Gå til innhold

TES: Måte å tjene penger fort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynn på dark brotherhood questene. Får masse penger der etterhvert... Eller du kan gå på en butikk å kjøpe masse ingredienser, lage gode potions og selge de dyrt. Enkelt å tjene masse penger på det, i tillegg får du opp skillen ;)

Hvorfor kjøpe et så dyrt hus først da? Kan du ikke kjøpe et som er billigere inntil videre?

Endret av stalker.
Lenke til kommentar
stjel tinger og selg de da :shrug:

Brukte 1 litten "cheat" når jeg var pengelens, skrev "player.additem B 30 i console så får du 30 skeleton key, de solgte jeg så da ble det en del penger  :innocent:

5930601[/snapback]

 

ingen kjøper stjelte ting av meg. Går det ann? Er det noe spesielt jeg må gjøre for at jeg skal få solgt tinga?

Endret av teekej
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noe som funket fett på meg, var å melde seg inn i The Arena. Jeg var vel i lvl 6 eller noe sånt, og jeg knærtet alle som en! Du tjener en skokk med penger på noe veldig lett. Jeg tror vel jeg fikk 4000 tilsammen eller noe sånt :!:

6082607[/snapback]

ingenting...

på lvl 11 tjener jeg 1500 pr mach :D

Lenke til kommentar
Noe som funket fett på meg, var å melde seg inn i The Arena. Jeg var vel i lvl 6 eller noe sånt, og jeg knærtet alle som en! Du tjener en skokk med penger på noe veldig lett. Jeg tror vel jeg fikk 4000 tilsammen eller noe sånt :!:

6082607[/snapback]

ingenting...

på lvl 11 tjener jeg 1500 pr mach :D

6085210[/snapback]

Jeg kjempet mot tre Minotaur Lord`er istad og fikk 3470 Gold..:tease:

Lenke til kommentar
tror thoronir i market district på "the copius coinpurse" kjøper stolen goods

6085793[/snapback]

Thoronir har andre skjeletter i skapet enn det... ;-) Han kjøper ikke stjålne ting av deg, men det er et quest som avslører hans sidegeskjeft.

Lenke til kommentar

Trengte også mye penger litt senere i spillet (da jeg var litt oppi lvl), pleide som regel slåss mye mot banditter o.l, de hadde fine rustninger jeg solgte videre. Jeg pickpocketed alle mennesker jeg kunne komme over. De mer velstående har ofte litt kronasjer på seg. Grevene/grevinnene også.

Lenke til kommentar
Hvis du klarer å bryte opp kista utenfor Arenaen så er det 500 gull inne i den ;)

Det er da hvertfall noe...

6086904[/snapback]

 

Jeg fant over 2000 gull i den kista jeg... :D

 

Men nå har jeg så mange hundre tusen at jeg ikke trenger å tenke på penger lengre... hehe.

 

Stjeling er en rask måte å tjene penger på, men den beste måten etter min mening er å gå i "ruiner" der bandits holder til. De er enkle å drepe og(litt avhengig av lvl seff) har mye bra stæsj på seg. Dessuten pleier det å være en del kister med gull der.

Lenke til kommentar
tror thoronir i market district på "the copius coinpurse" kjøper stolen goods

6085793[/snapback]

Thoronir har andre skjeletter i skapet enn det... ;-) Han kjøper ikke stjålne ting av deg, men det er et quest som avslører hans sidegeskjeft.

6085909[/snapback]

ja, det stemmer, men jeg mener at han kjøper stjålne ting fordeom. Stakkars fyr.. Lar seg så lett lure :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...