Gå til innhold

Moto GP 06 demo snart xbox 360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud... Dette gleder jeg meg til! HAr aldri spilt et sykkelspill som jeg syns var bra, men dette ser veldig lovende ut. :)

5929485[/snapback]

 

Moto GP 1-3 finnes jo på Xbox. Dette er bare en port av Moto GP3 for å si det sånn som kom ut for noen måneder siden. En helt annen serie enn Moto GP spillene på PS2.

 

Og hvis du har lyst på et ordentlig bra motorsykkel spill så er Tourist Trophy på PS2 å anbefale. Laget av Gran Turismo utviklerne. Er nok det mest realistiske sykkel spillet hittil. Kommer til Europa 31 mai.

Lenke til kommentar
Å herregud... Dette gleder jeg meg til! HAr aldri spilt et sykkelspill som jeg syns var bra, men dette ser veldig lovende ut. :)

5929485[/snapback]

 

Moto GP 1-3 finnes jo på Xbox. Dette er bare en port av Moto GP3 for å si det sånn som kom ut for noen måneder siden. En helt annen serie enn Moto GP spillene på PS2.

 

Og hvis du har lyst på et ordentlig bra motorsykkel spill så er Tourist Trophy på PS2 å anbefale. Laget av Gran Turismo utviklerne. Er nok det mest realistiske sykkel spillet hittil. Kommer til Europa 31 mai.

5934516[/snapback]

 

Moto GP serien på xbox, så langt 1 og 2, er den kritikerroste og populære motorsykkelserien! Den på PS2 er langt svakere og kommer fra noen andre utviklere. Så nr.3 i xbox-serien har ikke hatt release enda.

 

Tar jeg ikke helt feil så er det demoen av next-gen versjonen nr. 3 som vi nå venter på skal dukke opp på marketplace!!

Ser ut til å være virkelig next-gen også :dribble:

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Og hvis du har lyst på et ordentlig bra motorsykkel spill så er Tourist Trophy på PS2 å anbefale. Laget av Gran Turismo utviklerne. Er nok det mest realistiske sykkel spillet hittil. Kommer til Europa 31 mai.

5934516[/snapback]

 

Takker så mye Fedorov!

Denne tittelen hadde gått meg hus forbi, og jeg har ikke hørt om den.

Etter et kjapt google ser jo dette meget lovende ut, og nok en gang kan mai settes på kartet som min motorsykkelmåned igjen.

Bare én uke etter å ha veivet med flagget kan jeg sette meg ned å nyte tohjulinger på PS2.

Lenke til kommentar

Da er kona, ungene og hundene og kanari`n lagt ut for salg he he....

 

Dette spillet bør bli solgt med en advarsel på esken a la "Røyking gjør deg impotent" For eksempel "Skal ikke brukes sammen med Oblivion pga fare for skillsmisse og muskelatrofi i nedre ekstremitetene"

 

Rundet Motogp 1 og 2 men fikk aldri prøve det på Xbox - live, nummer 3 derimot he he...Forlenget Live-subscription`min med en gang til ut 2007 :w00t:

Lenke til kommentar

MotoGP 3 ble utgitt til xbox 2.sept 2005,bare så det er klart..MotoGP 2006 er ingen port av 3ern,kunne like gjerne vært kalt motoGP4.Spillet har 17 baner og livespilling for 16 pers.Ellers slutter jeg meg til alt watchtower skrev...Noen nettsteder mener demoen kommer idag,mens andre skriver at vi må vente til 15 mai..

Lenke til kommentar

Har ikke spilt noen av de tidligere motogp-spillene. Men det er 2006-versjonen jeg vil ha. :) Som ivrig tilskuer av motogp på tv så vil jeg ha de nyeste teamene osv. Dessuten ser motogp til 360`en virkelig imponerende ut.

Når det gjelder Tourist Trophy så har jeg hadd det under overvåking lenge! Har sett en del video-klipp av det, men sitter igjen med litt blanda inntrykk. Traileren til spillet ser imponerende ut, mens gameplay-klippene virket litt pinglete. Men noe som trekker opp er pen grafikk og mye sykkler(cbr600rr f.eks :p). Jeg blir nok å teste dette ut. Selv om Ps2`en min er solgt. ;)

 

OT: Til helga er det WSB, og neste helg er det Motogp... :D

Lenke til kommentar
Kommer faktisk enda et lovende motorsykkel spill til PS2 snart, Super bikes riding challenge. Fra utviklerne av Superbike spillene til PC for noen år siden. og de var virkelig bra også.

 

super-bikes-riding-challenge-20060404043802631.jpg

 

Så nok av motorsykkel spill for tiden.

5935627[/snapback]

 

Må også nevne Tourist Trophy til ps2, virker enda bedre! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...