Samtron87 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Tenkte det hadde vært morsomt med en tråd der man kan poste egenlagde filmer fra oblivion. Ha gjerne med en historie i det dere lager, eller bare sett sammen noe. Post helst bare egne filmer som dere har laget  Til å ta opp, altså filme det dere ser på skjermen; Bruk Fraps, Hypercam eller Camtasia (Ikke helt gratis) Til å laste opp filmen dere har laget, kan dere bruke: Video google, Putfile  For å kunne sveve fritt rundt og filme fra hvilken som helst vinkel, gå inn i consolen og skriv TFC og trykk enter. (Skriv det igjen for å få det tilbake som det var) For å få vekk vekk menyen som viser helsen din, manaen osv, gå inn i consolen og skriv TM og trykk enter. (Skriv det igjen for å få det tilbake som det var) _____________________________________________________________________  Filmene som er laget  Seasons of Oblivion , er laget av archongamer.  Show off Oblivion, er laget av archongamer.  The Death of My Wife, er laget av meg, SiestaZ.  Misc. Oblivion , er laget av Sundiver.  Damn Everscamps, er laget av Sundiver.  Oblivion Hill, er laget av JohnDoeMAKT.  Fanboy fuckup, er laget av mompen.  Chase of Bravil 2, er laget av mr. Zilter.  Chase of Bravil, er laget av mr. Zilter.  Rufio's Demise, er laget av Vocera.  NoXstar InC - Flukt, er laget av Arsenal_RULES  Cloud Ruler Temple, er laget av meg. (SiestaZ)  May it be a place like paradise, er laget av meg. (SiestaZ)  Kill time, er laget av meg, (SiestaZ)  KnightWatch, er laget av meg (SiestaZ) Endret 7. juni 2006 av SiestaZ
MiSP Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Husk å komprimere videofilen med et annet program da. Fraps tar opp med titalls MB per sekund (hvis du har full størrelse på videoen)... Endret 15. april 2006 av MiSP
Islanbadsj Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Eller bedre enn putfile, imo, er www.video.google.com .  Der kan filene være kjempestore i tillegg. Endret 15. april 2006 av Islanbadsj
Samtron87 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 (endret) Laget en liten kortfilm. Har ikke så mye mening, men her er den Min film PS: Brukte WMM2 så ikke forvent for mye! Endret 22. april 2006 av SiestaZ
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Haha, når du stjal den hesten var det beste jeg har sett lol
Ozelot Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Laget en liten kortfilm. Har ikke så mye mening, men her er den Min filmPS: Brukte WMM2 så ikke forvent for mye! 5967209[/snapback]  Bare nysjerrig: Er det en utlending som har lært seg nynorsk som synger sangen på norsk ? Jeg fikk med meg følgende tekst i starten på sangen i mitt hode: Her lååkje han (her lå ikke han) Han og geleeee! glade veian! hmm....nååå delete!  Men fra spøk til revolver: er det enya som er sangen ? Endret 22. april 2006 av Ozelot
Tiidus Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Laget en liten kortfilm. Har ikke så mye mening, men her er den Min filmPS: Brukte WMM2 så ikke forvent for mye! 5967209[/snapback] genialt
brd Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Laget en liten kortfilm. Har ikke så mye mening, men her er den Min filmPS: Brukte WMM2 så ikke forvent for mye! 5967209[/snapback]  Nice SiestaZ. Fin stemming i filmen.  Litt trist at han døde på slutten da
Longman Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 nasj film:D Â og bra stemning i filmen. og bra valg av musikk-> Hans Zimmer = GENIALT
h00v3r Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Trist film, elsket musikken, hvis ikke jeg tar feil er den fra Braveheart? Endret 22. april 2006 av The_dark_lord
............... Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 kunne ikke fler lagt ut noen filmer a? morro å se på
h00v3r Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Er det noe du kan skrive i console på oblivion for å ta opp, ellermå man bruke fraps?
Islanbadsj Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Tror du må bruke fraps/gamecam/camtasia.  Noe som som gjør filmen litt bedre på en måte er vel å fjerne UI, da skriver du bare TM i console.
h00v3r Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Tror du må bruke fraps/gamecam/camtasia.  Noe som som gjør filmen litt bedre på en måte er vel å fjerne UI, da skriver du bare TM i console. 5968074[/snapback]  Men det er ikke noe direkte opptaks greie innpå Oblivon man kan aktivere via console?
Turboleif Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Men, jeg syntes han gikk rundt med kamera uten at personen beveget seg.. Hvordan er det mulig? :/
Dr. Mobius Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Hva heter forresten den sangen? Den har jeg nemlig vært ute etter lenge.   Edit: Jeg kikka akkurat på BAYWATCH-filmen din. Den var rett og slett nydelig! Endret 22. april 2006 av T-Solberg
Samtron87 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Hva heter forresten den sangen? Den har jeg nemlig vært ute etter lenge. 5968123[/snapback]  Now We Are Free - Hans Zimmer, fra soundtracket til The Gladiator
yo_flo Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Laget en liten kortfilm. Har ikke så mye mening, men her er den Min filmPS: Brukte WMM2 så ikke forvent for mye! 5967209[/snapback] du som laget denne videoen: ble den laget med et 6800 256 MB kort??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå