Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God timing før det blir for varmt og for mange turister.

 

Får håpe han ikke leser forumet her slik at overraskelsen ødelegges, eller at han også har bestilt reise som gave i samme periode...

 

Nei, han er aldri på forumet lenger, så det blir nok ikke noe problem. Og reise tviler jeg på at han har råd til. Uansett ikke verre enn at man kan avbestille den ene om det skulle være tilfelle, vi har gode reiseforsikringer som skulle dekke det i såfall. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Fortsatt, den ene gangen jeg fløy var det dårlig benplass (eller, det vet jeg egentlig ikke, satt på første rad begge gangene og hadde dermed 2-3 meter benplass), men så på setene bak, og de var ikke store.

Ikke mulig å lene stolen tilbake, må betale ekstra for å gå på først, ingen mulighet til å reservere sete, de maser hele flyturen om jalla produkter og prøver å prakke lodd på deg.

Forøvrig behagelig landing av piloten, men det var vel det eneste som var positivt - i tillegg til prisen.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt, verdsetter du ikke livet ditt hvis du reiser med Ryanair
Hvor tar du det fra? Flyene til SAS er i snitt over 4 ganger så gamle og Ryanair har aldri hatt noen fatale ulykker. Og det er SAS som stadig får pålegg om at de har for dårlig vedlikehold.

 

RyanAirs service er dårligere og de forskjellsbehandler, samt at flyene er trangere. Ikke pokker om jeg reiser med dem igjen. Jeg foretrekker å kunne ha med meg bagasje når jeg drar på ferie og ha rom til å handle, noe som nesten ikke er mulig med RyanAirs bagasjelimit.

Lenke til kommentar
Fortsatt, den ene gangen jeg fløy var det dårlig benplass (eller, det vet jeg egentlig ikke, satt på første rad begge gangene og hadde dermed 2-3 meter benplass), men så på setene bak, og de var ikke store.

Ikke mulig å lene stolen tilbake, må betale ekstra for å gå på først, ingen mulighet til å reservere sete, de maser hele flyturen om jalla produkter og prøver å prakke lodd på deg.

Forøvrig behagelig landing av piloten, men det var vel det eneste som var positivt - i tillegg til prisen.

Man kan si mye rart om Ryanair, men at de skal ha mindre benplass enn andre kan jeg ikke skjønne.

http://www.aftenposten.no/reise/article3272309.ece

-Ikke mulig å legge ned setet: både postivt og negativt det. Det positive er at man ikke plutselig får maten eller personen forran i fanget. Kan bli en større utfordring om Ryanair skal begynne å fly lengere strekninger.

-3 euro for å slippe på først. Man trenger det absolutt ikke, vi var 3 "VIP-er" siste jeg reise med dem. Og å ikke kunne reservere sete før jeg kom på flyplassen har jeg opplevd flere ganger med SAS.

-De hadde en runde med lodd og taxfree-produkter pusher jo alle. Hører på musikk og lar meg ikke forstyrre av slikt. Noe annet de ofte selger ombord er billige buss-billetter inn til byen og det kan være praktisk.

 

Det ble latter og munter stemning da vi landet og de spilte av en fanfare og sa at dette av enda en typisk landing hvor de landet i tide. Litt under holdning må man jo ha. :!:

Lenke til kommentar
1500 t/r New York og 3000 t/r Bangkok med direkteruter høres forlokkende ut, men Ryanair skulle jo også begynne å fly til USA i løpet av vinteren.

 

Og Iceland Express skal også utfordre Iceland Air for flygning til USA via Reykjavik.

 

Blir overrasket om det ikke kommer gode tilbud i 2010. :p

 

Icelandair er min eneste forbindelse til USA fra Flesland. KLM gidder jeg hvertfall ikke. De flyr jo nedover til Amsterdam for å så fly oppover igjen. Island er en perfekt mellom-hub mellom Norge og USA hvis man flyr fra Flesland vel og merke. Hadde vært positivt om Feel Air hadde startet opp fra Flesland, men det kan jo bare skje om selskapet vokser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...