_Adler_ Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Fall Dall (som i dillDALL) Kall (en fyr/mann eller hvordan det skal tolkes ) Det jeg kommer på akkurat nå Må ordet være gramatisk rett? Dvs. bokmål eller nynorsk, ikke uttalelsemåte?
TheOats Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Hall poenget er? 5921778[/snapback] Ikke noe konstruktivt i hvertfal, ble bare lei av pølse.
TheOats Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Fall Dall (som i dillDALL) Kall (en fyr/mann eller hvordan det skal tolkes ) Det jeg kommer på akkurat nå Må ordet være gramatisk rett? Dvs. bokmål eller nynorsk, ikke uttalelsemåte? 5921780[/snapback] Tror vi går for uttalelsemåten, siden det sikkert blir mere intresant med alle de dialektene vi har i norge.
Islanbadsj Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Kompisen min fant ut at gjødselspreidar rimte på jødespeidar. :erm:
SkyMarshall Arts Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Kald Også litt dødprat for å fylle opp reglen om 14 tegn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå