MiSP Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg holder på med Thieves' Guild-questen "The Ultimate Heist", og står nå foran statuen jeg skal skyte Arrow of Extrication på. Jeg står der jeg skal skyte, men når jeg prøver å velge Arrow of Extrication i inventory, får jeg bare opp beskjeden "You can not fire this quest arrow". Hva skal jeg gjøre? Edit: Jeg gikk vekk fra stedet, og tilbake igjen. Nå virker det, sikkert bare en merkelig bug. Endret 14. april 2006 av MiSP
Isbilen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg har ikke tatt denne questen, men vil anta at du ikke får bruke en quest item sånn uten videre, og at spillet ikke har oppfattet at du har kommet så langt. Sannsynligvis er det et punkt i questen hvor du får beskjed om å skyte den. Kanskje du må løpe litt rundt for at spillet skal oppdage at du er på riktig sted. EDIT: Du fant visst ut av det ja. Ser ut som det var slik jeg trodde. Har selv opplevd at spillet er litt tregt til å oppfatte hvor du er av og til. Endret 14. april 2006 av Isbilen
avtrekkeren Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hehe, jeg har et annet problem, en annen bug med denne pilen... Etter å ha fyrt den av, plukket jeg den opp fra bakken. Nå får jeg hverken droppe den eller skyte den... :S
Isbilen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ja uff, den tar vel opp hele 0,1 vektenheter eller noe. Jeg har samme greia med macen "Rockshatter". Etter å ha gjort questen med den, gikk jeg tilbake til hulen for å loote den litt mer, og jammen hadde ikke fyren på seg en rockshatter til. Denne gir 0 i encumbrance, og kan ikke selges. Har ikke prøvd å droppe den siden det ikke er noen vits.
MiSP Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Hehe, jeg har et annet problem, en annen bug med denne pilen... Etter å ha fyrt den av, plukket jeg den opp fra bakken. Nå får jeg hverken droppe den eller skyte den... :S 5920261[/snapback] player.removeitem 00022DB5 1
magnemoe Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ja uff, den tar vel opp hele 0,1 vektenheter eller noe. Jeg har samme greia med macen "Rockshatter". Etter å ha gjort questen med den, gikk jeg tilbake til hulen for å loote den litt mer, og jammen hadde ikke fyren på seg en rockshatter til. Denne gir 0 i encumbrance, og kan ikke selges. Har ikke prøvd å droppe den siden det ikke er noen vits. 5920277[/snapback] Jeg har to av den, den ene fant jeg ute eller i et hus, den andre fant jeg i en fort ruin med heavy armor banditter øst for anvil. Kjekt å ha, har også en dolk som er sticky, aner ikke hvor den kommer fra men den er ikke særlig god, så jeg ignorerer den, umbra er også fin men tror ikke jeg ville hatt den med meg om den hadde hatt vanlig vekt.
avtrekkeren Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ja uff, den tar vel opp hele 0,1 vektenheter eller noe. Jeg har samme greia med macen "Rockshatter". Etter å ha gjort questen med den, gikk jeg tilbake til hulen for å loote den litt mer, og jammen hadde ikke fyren på seg en rockshatter til. Denne gir 0 i encumbrance, og kan ikke selges. Har ikke prøvd å droppe den siden det ikke er noen vits. 5920277[/snapback] Hehe, bare irriterende at den tar opp en linje og ligger helt øverst blandt stuffet mitt... Hehe, jeg har et annet problem, en annen bug med denne pilen... Etter å ha fyrt den av, plukket jeg den opp fra bakken. Nå får jeg hverken droppe den eller skyte den... :S 5920261[/snapback] player.removeitem 00022DB5 1 5920486[/snapback] Takker, skal prøve dette
Lord Reanicus Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Kjekt å ha, har også en dolk som er sticky, aner ikke hvor den kommer fra men den er ikke særlig god Blade of Woe vil eg anta. Du får den når du aksepterer den fyrste questen (drep han gamle fyren) av Dark Brotherhood. Den vert mykje, mykje betre visst du gjer alt av Dark Brotherhood questene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå