deviton Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hei. Har søkt litt rundt på forumet , men fant ikke helt svar på spørsmålet mitt. Har nylig skaffet meg 2stk WD sata disker , men jeg får ikke installert nforce4 raid driverne til hovedkortet fordi jeg mangler Floppy disk. derfor lurer jeg på om jeg MÅ har floppy stasjon for å få installert driverne? Evt hvilket andre muligheter har jeg? Takk på forhånd Benytter Shuttle SN25P
Moltrez Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Her kan du laste ned drivere til SN25P. Du MÅ ikke ha floppy for å installere driverne, nei
deviton Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 hehe takk for hurtig svar. men hvordan skal jeg få installert driverne under Windows installasjon då? CD? USB PENN?
Ar`Kritz Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det er jo (faktisk) bare å prøve. USB-floppy er også en mulighet.
snake77 Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 USB PENN fra dos.... vell, du manger drivere til usb da, eneste som funker fra dos er cd og floppy
deviton Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Har en usb-floppy tiljengelig. Skal jeg bare rare ut filene der , så skal det funke? Eller på en annen måte? Hadde vært veldig takknemlig for en god forklaring på hva jeg kan gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå