Gå til innhold

Oppførsel vs. klasse


Anbefalte innlegg

Jeg har kun én char, en Druide, men jeg skal innrømme at jeg spiller litt "merkelig". Jeg er veldig glad i RP, så jeg setter meg veldig inn i karakteren når jeg spiller, og jeg føler at druider skal være vise og balanserte, stolte og representanter for "moder jord" (elune). Så jeg prater alltid korrekt, angriper ALDRI en Horde spiller, og hvis en horde spiller angriper meg, healer jeg til han gir opp eller løper til nærmeste safe-spot.

5905155[/snapback]

 

 

spiller du på RP server , og hvist så , hvordan er det ?

 

EDIT : svare på spm , jeg bruker la alt som jeg må gå omveier for og drepe være i fred , men hvist jeg bare snubler over noe så dreper jeg det

 

er Rouge lvl 42

5906935[/snapback]

 

Jeg spiller på en RP server ja, Earthen Ring (profil i signatur). Jeg har én Dishonorable Kill, og den fikk jeg sa på lvl 25, da jeg drepte en Horde Civilian ved feiltagelse.

 

Gøy på en RP server, men det skal lett innrømmes at det er ganske få mennesker som virkelig spiller RP der. Men man tager hva man haver. Slipper ihvertfall PvP zones, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spiller warrior så charger jeg alt jeg ser, blir så høy i hatten, men taper. Når jeg spiller hunter gjemmer jeg meg nestenlitt, men som regel når jeg blir angrepet så vinner jeg^^ På druiden møter jeg aldri noen som jeg har valget mellom og ganke eller ikke, men når jeg har veldig lite hp da kommer det en eller annen fjortiss level 54 roguefaen og tar det siste lille av hp av meg uten at jeg er forberedt. Så corpsecamper jeg han/hun til storebror guildmember kommer, da gjemmer jeg meg og angriper dem når det har lav hp^^

Lenke til kommentar

Elf_Man:

 

Prøv deg på Moonglade er bra miljø der. Hvertfall av hva jeg har forstått om du er ute etter RP. :thumbup:

Spiller der selv men er ikke noen utpreget RP menneske, ønsket meg bare litt fred til å queste og kose meg med wow. Rerolla der for en måned siden.

Det er en bra comunity der og det er også aktivt RP på server forumet ser det ut til. :)

Lenke til kommentar
Elf_Man:

 

Prøv deg på Moonglade er bra miljø der. Hvertfall av hva jeg har forstått om du er ute etter RP. :thumbup:

Spiller der selv men er ikke noen utpreget RP menneske, ønsket meg bare litt fred til å queste og kose meg med wow. Rerolla der for en måned siden.

Det er en bra comunity der og det er også aktivt RP på server forumet ser det ut til.  :)

5909118[/snapback]

 

Knall-tips! Jeg skal rolle meg en ny char der når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid. Har lett etter en server med god RP :) Hadde hørt at Earthen Ring var den eneste som hadde mennesker som prøver på RP, men enn så lenge har jeg ikke sett så veldig mye til det.

Lenke til kommentar
Elf_Man:

 

Prøv deg på Moonglade er bra miljø der. Hvertfall av hva jeg har forstått om du er ute etter RP. :thumbup:

Spiller der selv men er ikke noen utpreget RP menneske, ønsket meg bare litt fred til å queste og kose meg med wow. Rerolla der for en måned siden.

Det er en bra comunity der og det er også aktivt RP på server forumet ser det ut til.  :)

5909118[/snapback]

 

Knall-tips! Jeg skal rolle meg en ny char der når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid. Har lett etter en server med god RP :) Hadde hørt at Earthen Ring var den eneste som hadde mennesker som prøver på RP, men enn så lenge har jeg ikke sett så veldig mye til det.

5909328[/snapback]

 

Lykke til :thumbup:

Stikk innom serverforumet og sjekk litt der også. Kan være nyttig så du vet hva og hvem du skal snakke til etter charen er klar :)

Lenke til kommentar

Med warrioren min lar jeg være å ganke når jeg farmer. Om jeg blir ganked er det å drepe den som ganket meg og corps campe han til han stikker/logger av om jeg føler for det. Men har jeg hatt en dårlig dag kan det hende at jeg dreper det jeg kommer over.

 

Om jeg har lite og gjør og ikke gider og farme(ta instanser) stikker jeg gjerne en tur til badlands med roguen min og koser meg med litt ganking. En gang drev jeg og ganked en samme person i neste to timer før jeg ble lei. Det var liksom ikke den store utfordringen og ganke en med ca 20% hp til det endeløse(noe som forøvrig har skjedd meg x antall ganger når jeg har spilt med warrioren)

 

Warlocken er jeg noe av det samme som warrioren, men ser jeg en iriterendes NE hunter så kommer det gjerne et par shadowbolts flygene i hans retning.

 

Kan vel fårsåvidt si at humøret mitt har en del og si om jeg ganker eller ikke. Men vil nu si at det er grosalt artig og drepe en som prøver og ganke meg. Da føler jeg meg stolt :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har relativt gode erfaringer med de fleste klasser når det gjelder ganking.

Det er stort sett bare å /hug /smile, osv. så er de kamerat.

Når det gjelder paladiner derimot, er det ingenting som hjelper. ALLE ganker meg, eller prøver. Det er så morsomt når man ser ut til å bli ganka, men så skjønner man at det mest sannsynlig er en 10åring som sitter bak spakene og styrer charen med piltastene. Dette har ihvertfall oftere hendt med paladins hos meg.

5907438[/snapback]

 

Hvis noen prøver å drepe meg er det merkelig nok alltid enten en Druid (feral) eller en Paladin :hmm:. Det slår (nesten) aldri feil.

 

For ikke så lenge siden diskuterte wow jeg med tremenningen min (12 år gammel eller noe

). Han hadde aldri spillt det, men satt hele tiden og snakket om at Paladin var så j**** overpowered, "det sier alle som spiller wow i klassen min" :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...