Gå til innhold

Kjøpte bærbar hos netshop og de setter ned prisen


Anbefalte innlegg

Kjøpte en acer aspire 3004LMI hos Netshoposlo igår for 6995 og rundt 9 tiden får jeg en mail med tilbud fra dem hvor samme pcen er satt ned til 6395.

Så jeg har krav på 600 tilbake fra dem, skjønner ikke hvorfor de selger for full pris først også setter ned prisen etter kjøpet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det eneste som spiller noen rolle er hvorvidt avtale er inngått og gjennomført, og siden du "avtalte" prisen på 6995,- så kan du desverre ikke kreve å få lavere pris selv om slike endringer er gjort etter at pris er avtalt. Hvis det derimot hadde vært slik at du hadde funnet ut om prisnedgangen i det du skulle hente vare, kunne du bare ha benyttet angrefrist, for deretter å kjøpe den til den nye prisen.

 

Det er derimot en kjip situasjon som det godt kan tenkes at Netshop-folka vil vise sympati i forhold til, så grin litt på deres skuldre og se om det hjelper :thumbup:

Endret av sgc
Lenke til kommentar

Du avtalte en pris og kjøpte den for den prisen. Det at det kommer tilbud etterpå vil dessverre ikke kvalifisere til å få igjen penger.

 

Hvis du vil unngå slik i framtiden så burde du handle på Elkjøp. Har hent minst fem ganger at jeg har handlet en vare og samme uke, eller neste, så kommer det et tilbud, eller prisras som de liker å kalle det, der samme varen er 100 eller 200 kr dyrere.

Lenke til kommentar

Enig med resten her, trådstarter har teknisk sett ikke krav på noe når han allerede har betalt og hentet varen for deretter se at produktet havner på tilbud.

 

Men dette hindrer jo heller ikke trådstarter å sende/ringe netshop og forklare dem situasjonen på en saklig skikkelig måte og høre på en snill måte om "tilgodelapp/kreditt" eller noe lignende.

 

Er du student og har lite råd så er nok det ett pluss for at Netshoposlo tar en "snill" en. :)

Lenke til kommentar

Synes trådstarter syter litt jeg, det vil jo alltid komme varer på tilbud. Det er jo noe man på en måte ikke kan gardere seg i mot på noen annen måte enn å vente. Kan jo hende de selger denne maskinen med 1000.- i rabatt om en uke igjen. Hva gjør han da, ringer å klager sin nød igjen?

 

Huff.

Lenke til kommentar

Noe kjipt skjedde meg her om dagen, jeg fylt diesel til 10.35 og to dager etterpå så jeg at de hadde satt ned prisen til 9.99. lurte på om jeg skulle kreve tilbakebetalt mellomliggende. Atpåtil hadde stasjonen som var på andre siden av byen diesel som var enda billigere, hvor skal dette ende.

 

Litt slem den, men håper du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar

SmoPe: Når det gjelder bensinpriser har du iallefall ikke krav på ett rødt øre. Den prisen er aldri fast og kan endres fra time til time om det er det om å gjøre.

 

Trådstarter har ikke krav på noe, men NetShop har for vane å være reale når det gjelder dette, spesielt hvis det er blitt bestilt noe like før tilbudet (da mener jeg ikke en uke i forveien). Ta kontakt med NetShop og hør med de - I verste fall er det ikke verre enn å avbestille og bestille på nytt til den nye prisen. (Såfremt den ikke er gått til plukking/pakket og sendt avgårde).

Lenke til kommentar
Kjøpte en acer aspire 3004LMI hos Netshoposlo igår for 6995 og rundt 9 tiden får jeg en mail med tilbud fra dem hvor samme pcen er satt ned til 6395.

Så jeg har krav på 600 tilbake fra dem, skjønner ikke hvorfor de selger for full pris først også setter ned prisen etter kjøpet

5901775[/snapback]

 

Først må jeg få velkomme deg til verden.

 

Hva er det egentlig du snakker om? Du skjønner ikke hvorfor en butikk selger et produkt til full pris før de setter ned prisen og kaller det et tilbud?

Lenke til kommentar
Netshop Oslo, snille og greie  ? :!:

5902475[/snapback]

Har du ikke slengt nok dritt om Netshop Oslo nå? Du skriver jo dritt om de i hver eneste tråd som omhandler Netshop Oslo, uten å fortelle hvorfor, derfor har dine poster null verdi og anses som spam (neste gang påføres du en advarsel). Tror du skal ta det litt rolig, for selv om jeg ikke har spesielt stor sympati for verken Netshop eller andre webshopper, så begynner det å irritere meg grundig at du kommer med slike ubegrunnede påstander.

Lenke til kommentar
Netshop Oslo, snille og greie  ? :!:

5902475[/snapback]

Har du ikke slengt nok dritt om Netshop Oslo nå? Du skriver jo dritt om de i hver eneste tråd som omhandler Netshop Oslo, uten å fortelle hvorfor, derfor har dine poster null verdi og anses som spam (neste gang påføres du en advarsel). Tror du skal ta det litt rolig, for selv om jeg ikke har spesielt stor sympati for verken Netshop eller andre webshopper, så begynner det å irritere meg grundig at du kommer med slike ubegrunnede påstander.

5906038[/snapback]

 

Dette kunne du kanskje spurt om på pm istedenfor ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...