Gå til innhold

SE HER nå har de klikka

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenk deg om, tror du virkelig at hver eneste araber hater Danmark? Arabere er som oss, alle har ulike tanker og meninger. Dessuten så forstår jeg ikke hvor araberene kommer inn i bildet, jeg tror du tenker på muslimer.

Ikke vær så trangsynt.

Endret av ehs5
Skrevet

kimmag: Du virker som enellerannen knøl bosatt i vestre Raufoss eller et tilsvarende sted, som knapt har sett et menneske med en annen hudfarge. Stemmer ikke det?

Skrevet
de bruker mer penger på våpen og ammo enn på mat nesten

5898418[/snapback]

Hvem er "de" ? Alle som ser ut som om de kan komme fra et sted litt lenger sør enn Danmark? Skulle trodd du aldri hadde sett en utlending før.

Skrevet
nei det stemmer ikke.........

5898444[/snapback]

Ikke det? Det virker faktisk sånn. I min klasse er 9 av 18 elever enten første- eller annengenerasjons utlendinger, og alle er muslimske. Jeg har hatt gleden av å møte alle foreldrene deres, alle er veldig hyggelige og minner meg i grunn om hvilken som helst nordmann. Her er det snakk om 40-45-årige mennesker hvor enkelte av de ikke har bodd i Norge lengre enn 5-6 år.
Skrevet (endret)

vi hadde noen fra iran i klassen vår en gang, en lærer også... de var snille... men jeg tenkte mer på de som var på Saddam og Osama sin side da

Endret av Kimelimm
Skrevet
vi hadde noen fra iran i klassen vår en gang, en lærer også... de var snille... men jeg tenkte mer på de som var på Saddam og Osama sin side da

5898503[/snapback]

Folk som deg og meg, kan være.. :)

Skrevet (endret)

jaja.. han læreren savner jeg enda siden vi hadde han i 1 klasse..... men de i Al-quaida og alle andre terroristiske klaner er gale... det er vel de fleste enige med

Endret av Kimelimm
Skrevet
Tenk deg om, tror du virkelig at hver eneste araber hater Danmark? Arabere er som oss, alle har ulike tanker og meninger. Dessuten så forstår jeg ikke hvor araberene kommer inn i bildet, jeg tror du tenker på muslimer.

Ikke vær så trangsynt.

5898281[/snapback]

Alle arabere er som dyr, de må hennrettes!

La oss gjennopprette gassakmmerne igjen mine venner!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...