Sir Zu Zwat Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg forstår meg ikke på dette soul gem greiene! Du har petty, common, greater og grand, sikkert flere også. Jeg tror det er slik at når de bilde er litt kvitere er de fylt med soul. Men det er mye jeg ikke fatter. Hvorfor forskjellig pris på grand soul gems? Hvordan finne ut hvilke som gir høyest effekt (1600 er vel max?)? Hvilke dyr er passelige for hvilken soul gem? Noen dyr er vel for små til en grand osv? Så har jeg i tillegg et spørsmål om attributes. Har nå ca 150 agility. Får man ekstra ranged skade for agility over 100? Håper det ser noe lunne ryddig ut. På forhånd, takk!
Islanbadsj Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Du får ekstra damage for mer agility. Tror du får mer for en soul gem som er fyllt med en soul. Når du skal fylle en soul inni en soul gem bruker du spell, eller våpen med soultrap funskjon, det kan være lurt å ha minst en soul gem av hver sort, for om du fanger en sjel som er for stor til f.eks common soul gem, og du ikke har noen andre enn en common og en grand, havner den i den som er grand, og det er sløsing. Håper det forklarte litt i alle fall.
Sir Zu Zwat Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Du får ekstra damage for mer agility. Tror du får mer for en soul gem som er fyllt med en soul. Når du skal fylle en soul inni en soul gem bruker du spell, eller våpen med soultrap funskjon, det kan være lurt å ha minst en soul gem av hver sort, for om du fanger en sjel som er for stor til f.eks common soul gem, og du ikke har noen andre enn en common og en grand, havner den i den som er grand, og det er sløsing. Håper det forklarte litt i alle fall. 5898218[/snapback] Joda, forstår det meste nå. Takker.
Dinsdale Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Det må man lage.......eller? Har null peil på akkurat dette....og mye annet i Oblivion....spille mer ja...spille mer..
BlasterFX Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvor finner man våpen med soultrap? 5898533[/snapback] Ligger en øks (tror jeg) i den ene kisten hos Dark Brotherhood. Det snakkes om et Umbra sverd som også har Soultrap (søk i forumet).
Winged Monkey Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Umbra.. .. finner man i en ruin litt sørvest for Imperial City ved navn "Vindasel". Umbra er også navnet på kjerringa som innehar sverdet, og kan være en tøff nøtt å knekke. Kan forøvrig nevne at man ikke må ha et våpen med soultrap for å fange sjeler. Man kan kjøpe seg soultrap-spell som gjør samme nytten. Lurer på om ikke jeg kjøpte et hos "Edgar's Discount Spells" før jeg fikk tak i Umbra..
Dr. Mobius Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tror faktisk du begynner spillet med et soul trap spell hvis du har mysticism som en major skill. Jeg kan ta feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå