RRhoads Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 - HD grafikk 5897141[/snapback] Dette er ikke et argument i det hele tatt. Lenge siden jeg spilte spill på pc som ikke var HD..
Roug Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ingen her som tenker på at en pc kan brukes til MERE enn oblivion? generelt spilling også? greit nok pc til 20 000, min kosta mere enn det, men jeg bruker den ikke bare til oblivion, har hd-tv også, men kjøper ikke xbox 360. Fordi den BARE kan brukes til spilling! Det nytter ikke å ha en diskusjon om hva som er best! spørs helt hva DU liker Dessuten har jeg ikke no problem med å koble dataen til tv, og da får jeg samme "følelsen" som med en xbox! kjøper meg ikke xbox fordi jeg ikke kan fordra konsoll! denne tråden er like nyttig som ATI vs NVIDIA!
Nitrius Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ingen her som tenker på at en pc kan brukes til MERE enn oblivion?generelt spilling også? greit nok pc til 20 000, min kosta mere enn det, men jeg bruker den ikke bare til oblivion, har hd-tv også, men kjøper ikke xbox 360. Fordi den BARE kan brukes til spilling! Det nytter ikke å ha en diskusjon om hva som er best! spørs helt hva DU liker Dessuten har jeg ikke no problem med å koble dataen til tv, og da får jeg samme "følelsen" som med en xbox! kjøper meg ikke xbox fordi jeg ikke kan fordra konsoll! denne tråden er like nyttig som ATI vs NVIDIA! 5900384[/snapback] Nå ble vel denne tråden lagd pågrunn av en artikkel IGN og Gamespy lagde da..
jvik Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har spilt på både PC og X360, og for meg så vinner X360 versjonen helt klart. Føltes bare bedre ut på konsoll; lettere styring og menyene funket (for meg) VELDIG mye bedre. Har ikke hatt framedrops eller noe problem, så er veldig godt fornøyd. Sitte avslappet tilbake i stolen og spille er ganske deilig =)
Zerblat Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Synes det er koselig å ligge på sofaen og spille jeg, det funker ikke med PC. Kontrollene på PC faller meg ikke helt i smak. Dog, jeg har en 3 år gammel PC som jeg ikke akkurat har stort behov for å oppgradere heller. Tror nok man vil være fornøyd uansett.
Nitrius Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har spilt på både PC og X360, og for meg så vinner X360 versjonen helt klart. Føltes bare bedre ut på konsoll; lettere styring og menyene funket (for meg) VELDIG mye bedre. Har ikke hatt framedrops eller noe problem, så er veldig godt fornøyd. Sitte avslappet tilbake i stolen og spille er ganske deilig =) 5900521[/snapback] For det første finnes det allered mods som ordner UIet for PC versjonen, og det at du ikke opplever noen form for slowdowns tror jeg ikke helt på..
Chaqwa Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har spilt på både PC og X360, og for meg så vinner X360 versjonen helt klart. Føltes bare bedre ut på konsoll; lettere styring og menyene funket (for meg) VELDIG mye bedre. Har ikke hatt framedrops eller noe problem, så er veldig godt fornøyd. Sitte avslappet tilbake i stolen og spille er ganske deilig =) 5900521[/snapback] For det første finnes det allered mods som ordner UIet for PC versjonen, og det at du ikke opplever noen form for slowdowns tror jeg ikke helt på.. 5900547[/snapback] Hvorfor ikke?
Nitrius Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har spilt på både PC og X360, og for meg så vinner X360 versjonen helt klart. Føltes bare bedre ut på konsoll; lettere styring og menyene funket (for meg) VELDIG mye bedre. Har ikke hatt framedrops eller noe problem, så er veldig godt fornøyd. Sitte avslappet tilbake i stolen og spille er ganske deilig =) 5900521[/snapback] For det første finnes det allered mods som ordner UIet for PC versjonen, og det at du ikke opplever noen form for slowdowns tror jeg ikke helt på.. 5900547[/snapback] Hvorfor ikke? 5900719[/snapback] Fordi jeg opplever det på min egne konsol, pluss at det er fler som klager på det(bare ta en titt på det offisielle elder scrolls forumet).
jvik Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Sitte på forum og lyge for andre nerder ekke helt ming ting, Nitrius. Har spilt en god del timer nå, og har enda ikke hatt framedrops eller noe crash. Tro hva du vil =)
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Sitte på forum og lyge for andre nerder ekke helt ming ting, Nitrius. Har spilt en god del timer nå, og har enda ikke hatt framedrops eller noe crash. Tro hva du vil =) 5902228[/snapback] Jupp, akkurat det jeg har tenkt til også, men noe jeg kom til å tenke på er at folk oppfatter FPS og slikt forskjellig, så selv om ikke du merker det, så er det nok der, jeg kan værtfall ikke tro, uten å få sett det selv at det ikke finnes noe som helst tegn til framedrops på xbox 360 versjonen.
Dinsdale Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Eneste er når "Loading area" utføres. Da hakker det avogtil et par ganger. Leste om en fin mod som fjernet teksten "Loading area" og "Your horse i stabled outside the city"....eller noe sånt. Ikke at disse tekstene har irritert meg på 360, men hadde jeg kunnet ville jeg valgt bort info om slike selvfølgeligheter. Det burde rett og slett vært en "advanced/expert meny" på 360 slik at man kunne tilpasse mye mer enn bare kontrollene.
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ellers merker du ingen tegn til slowdowns eller framedrops? Det skjønner ikke jeg, i prinsippet skal jo ikke xbox 360ene være forskjellige, jaja.
Dr.Peedee Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ute i skogen, spesielt på hest, merker man at det hakker i blant på Xbox360. Jeg er ikke spesielt sensibel for sånt en gang. Inne i byer og i dungeons er det ikke slik, der flyter alt fint. Jeg har liten tro på at det er såpass stor forskjell på Xbox360'ene rundt om heller, så til deg som snakker om juging - lite å vinne på sånn utsagn. Har spelt rundt 70 timer, lest ca ørti tusen foruminnlegg fra 360 brukere rundt om - det hakker i blant. Om det er et problem? Ikke for meg. Er det mye? Nei, litt på hesteryggen som sagt. Dr Peedee
Digidice Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ute i skogen, spesielt på hest, merker man at det hakker i blant på Xbox360. Jeg er ikke spesielt sensibel for sånt en gang. Inne i byer og i dungeons er det ikke slik, der flyter alt fint. Jeg har liten tro på at det er såpass stor forskjell på Xbox360'ene rundt om heller, så til deg som snakker om juging - lite å vinne på sånn utsagn. Har spelt rundt 70 timer, lest ca ørti tusen foruminnlegg fra 360 brukere rundt om - det hakker i blant. Om det er et problem? Ikke for meg. Er det mye? Nei, litt på hesteryggen som sagt. Dr Peedee 5902338[/snapback] For ikke og snakke om lastetiden på xbox, USJ! Prøvde den i en butikk På pcn min får jeg ikke tid til og lese tooltipsa så loading har jeg ikke noe problem med. Ser spillet er blitt testet rundt og da nevner di fleste at spillet hakker til tider og har lang loadingstid, men er enig i at det ikek hadde brydd meg heller om det hadde hakka litt på en hestertygg, men om jeg sloss og det hakka da ville spillet våre ubrukelig. Så spør du meg, og om du har pc til det så er pc versjonen best, enkelt og greit! Se alle di flotte moddene som har kommet til den på den lille tiden. Tenk hvor bra dette kommer til og bli fremover, masse flotte nye quest,items,expansions som folk lager selvsom Kommer til og holde liv i dette spillet lenge.
Dinsdale Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Når neste spill kommer, det som er blir utviklet til 360 fra bunn, med et optimalisert verktøy. Der en kjerne brukes til AI, en brukes til grafikk, en brukes til lyd og det resterende i alle tre brukes her og der, da ler jeg hele veien til spillbutikken. Jeg er nok slik som doktoren at jeg ikke legger merke til slikt når jeg spiller, med mindre det blir direkte sjenerende. Handling og stemning fanger meg og da legger jeg vel ikke merke til små drops, og bra er det.
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ute i skogen, spesielt på hest, merker man at det hakker i blant på Xbox360. Jeg er ikke spesielt sensibel for sånt en gang. Inne i byer og i dungeons er det ikke slik, der flyter alt fint. Jeg har liten tro på at det er såpass stor forskjell på Xbox360'ene rundt om heller, så til deg som snakker om juging - lite å vinne på sånn utsagn. Har spelt rundt 70 timer, lest ca ørti tusen foruminnlegg fra 360 brukere rundt om - det hakker i blant. Om det er et problem? Ikke for meg. Er det mye? Nei, litt på hesteryggen som sagt. Dr Peedee 5902338[/snapback] Kalte det kansje juging, men det behøver ikke å være vondt ment, jeg kan bare ikke tro at en ikke har lagt merke til et eneste så lite slowdown eller framedrop, jeg sier ikke at PC versjonen er bedre enn Xbox 360 versjonen, jeg sier bare at PC versjonen har fler muligheter pågrunn av mods, jeg syns begge versjonene er bra og jeg har begge, spilte først på 360 versjonen men gikk over til PC versjonen etter at jeg fikk ordnet opp i PC problemet jeg hadde.
Dr.Peedee Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ute i skogen, spesielt på hest, merker man at det hakker i blant på Xbox360. Jeg er ikke spesielt sensibel for sånt en gang. Inne i byer og i dungeons er det ikke slik, der flyter alt fint. Jeg har liten tro på at det er såpass stor forskjell på Xbox360'ene rundt om heller, så til deg som snakker om juging - lite å vinne på sånn utsagn. Har spelt rundt 70 timer, lest ca ørti tusen foruminnlegg fra 360 brukere rundt om - det hakker i blant. Om det er et problem? Ikke for meg. Er det mye? Nei, litt på hesteryggen som sagt. Dr Peedee 5902338[/snapback] Kalte det kansje juging, men det behøver ikke å være vondt ment, jeg kan bare ikke tro at en ikke har lagt merke til et eneste så lite slowdown eller framedrop, jeg sier ikke at PC versjonen er bedre enn Xbox 360 versjonen, jeg sier bare at PC versjonen har fler muligheter pågrunn av mods, jeg syns begge versjonene er bra og jeg har begge, spilte først på 360 versjonen men gikk over til PC versjonen etter at jeg fikk ordnet opp i PC problemet jeg hadde. 5902646[/snapback] Jeg finleste ikke hvem som sa noe om juging, så.. egentlig ingen stor greie. Bare så det et sted da jeg raste gjennom tråden. Jeg snakket vel egentlig til han som påsto det ikke var noe slowdowns/framedrops på 360'n sin. For det er det som sagt. Men altså, helt klart at mulighetene er større på en PC. Hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt en monster av en PC og kanskje den 24'' widescreen skjermen til Dell (e.l. lignende). Da hadde jo kona fått mulighet til å se litt TV også. Den er okkupert av meg per dags dato - (men så er'a på ferie akkurat nå...). Dr Peedee
[^..^]Christian Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 synes pc versjonen virker litt bedre pga modding, har muligheten til å tilpasse spillet mer,,, for meg ble grafikken MYE bedre da jeg lastet ned texture replacements for å fikse distant textures. Dette er vel ikke mulig på xbox,,, om kanskje det kommer i en patch ?
teekej Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Det er greit det dere sier om at det kanskje er bedre grafikk på pc osv. men jeg synes ihvertfall det er koseligere å sitte i soffaen med teppe på og spille enn å sitte i en pc stol. Men det er nå min mening Man kan få mods til 360 også men det koster rundt 10-20 kroner på xbox-live Endret 11. april 2006 av teekej
M@R7!N Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) For å være ærlig har jeg ikke engang lagt merke til loading ute i naturen i Oblivion, tar vel et millisekund Dette er på pc da, er verre på xbox har jeg hørt Endret 11. april 2006 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå