Gå til innhold

Lotro- hva er dine forventninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har vi organisert en hjemmeside til påmelding til en kommende norsk guild!

besøk dinne tråden for mer info om dette!

Les her om Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar :) Si også mening om dette spillet. Skal DU ha det? om du skal stikk innom hjemmesiden:)

Endret av NikkoDee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok til å hoppe over det her, i mine øyne har Turbine enda ikke klart å lage et bra MMORPG, og siste forsøket dems spesielt (D&D) var veldig lite bra.

Så vidt jeg vet blir det heller ikke PvP. Kommer til å holde meg til Vanguard og Conan tenker jeg, eventuelt Daggerfall.

Skrevet

Det var en fra usa som sa til meg på et engelsk forum at det kommer til å koste ca 100 i måneden MEN du kan få STORT rabat om du kjøper for 6 eller for et år... men det er vert det!

Skrevet

Den mest populære boka i verden ( i nyere tid) og den mest populære filmen(i nyere tid) blir spill.

Klart det er verdt det

Skrevet

Jeg vet at det skal koste i måneden! de blir jo san ca 100 kr i måneden men så va det en på et forum på hjemmesiden til Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar som sa det til meg!! her er forumet :innocent:

Skrevet
Den mest populære boka i verden ( i nyere tid) og den mest populære filmen(i nyere tid) blir spill.

Klart det er verdt det

5897130[/snapback]

Ja, for spill basert på filmer og bøker har jo alltid blitt bra.

Skrevet

Si meg, har NOEN av de andre LOTR-spillene vært noe særlig bra? Har noen spill basert på filmer ever vært spesiellt bra? (Ser bort fra de første par Jedi Knight-spillene).

Skrevet
Si meg, har NOEN av de andre LOTR-spillene vært noe særlig bra? Har noen spill basert på filmer ever vært spesiellt bra? (Ser bort fra de første par Jedi Knight-spillene).

5897969[/snapback]

Battle for Middle Earth-serien er ganske god. Men bortsett fra det vet jeg ikke om noen. :)

Skrevet

Spillet har potensiale, og jeg regner med at jeg kommer til å prøve det ut. Om det er verdt det vet jeg jo selvsagt ikke enda, siden det ikke er ute. Blir jo litt dumt å anbefale noe du ikke vet du vil like selv engang.

100 kroner måneden bør forøvrig ikke være en stor som for noen som helst. Det krever minimalt med arbeid selv for en 10-åring, og det betaler tross alt for en hel mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...