Slacks Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Spiller litt Counter-Strike source, men har dog ikke spilt lenge! Har spilt på noen servere hvor man hvis ikke skal bruke awp, men hva søren er awp!? kan ikke særlig mye om gamingspråket. Hva slags "koder" er lovt å bruke på cs og hvilke blir brukt, snakker ikke om aimbot. Det er jo direkte juks!! Uansett; av og til føler jeg at det er noen som må bruke en eller annen kode. Sannsynligvis er det bare jeg som som ikke er så voldsomt god enda! hehe. Har merket at nivået på spillere på de forskjellige serverene er veldig forskjellig. Noen ganger kan jeg være den beste på mitt lag, andre ganger går det rett vest. Mange spørsmål her, svar så bra dere kan. |mEg| nybegynneren. Endret 8. april 2006 av Torland
jaiw_3 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 AWP er en sniper som du kan bruke i CS visst jeg ikke husker feil.
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dette er AWP: Den kraftigste rifla i CS, også kalt magnum.
Deadringer Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Awp er den sterkeste snikskyter rifla på spillet. Dreper oftest på et skudd og derfor blir den til tider ulovelig å bruke på enkelte servere. Bilde: Det finnes foresten en egen Counter Strike del på forumet her. Du burde bruke den ang CS spørsmål ellers blir moderatorene sinte på deg edit: jeg var vist litt sen Endret 8. april 2006 av -Nyhus-
Nauz Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dette er AWP: Den kraftigste rifla i CS, også kalt magnum. 5890871[/snapback] enkelte steder(versioner) er den kalt awm(automat warfare magnum)
Deadringer Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Awm er det ekte navnet på rifla. Awp er cs versjonen.
B4stian Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Awm er det ekte navnet på rifla. Awp er cs versjonen. 5890915[/snapback] Den heter AWM i 1.6
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Awm er det ekte navnet på rifla. Awp er cs versjonen. 5890915[/snapback] Den heter AWM i 1.6 5890928[/snapback] AWM høres bare dumt ut spør du meg.
B4stian Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Awm er det ekte navnet på rifla. Awp er cs versjonen. 5890915[/snapback] Den heter AWM i 1.6 5890928[/snapback] AWM høres bare dumt ut spør du meg. 5890938[/snapback] Vel, AWP er et "lekenavn" på våpenet...
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Awm er det ekte navnet på rifla. Awp er cs versjonen. 5890915[/snapback] Den heter AWM i 1.6 5890928[/snapback] AWM høres bare dumt ut spør du meg. 5890938[/snapback] Vel, AWP er et "lekenavn" på våpenet... 5890949[/snapback] Det kan så være. Men sier AWP for det om. Får ta den diskusjonen en annen plass.
oysfaerg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 AWM = Arctic Warfare Magnum / AW SM AWM/P = Arctic Warfare Magnum Police-model Det egentlige navnet er AWP - Arctic Warfare Police og er laget av AI (Accuracy International). Såvidt jeg vet er forskjellen mellom AWM og AWP at AWM er ment for ikke-militært bruk / en "billigmodell" Begge kan brukes med .338 Lapua magnum og .300 Winchester magnum, men AWP er normalt sett brukt med 7.62 mm NATO-ammunisjon. AWM/AWP er ett genialt våpen i Counter-Strike, aller best i de tidlige versjonene hvor du kunne "hot-swappe" mellom f.eks Desert Eagle og AWM for så å beholde nøyaktigheten til DE og dermed kunne skyte uten scope.
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 AWM = Arctic Warfare Magnum / AW SMAWM/P = Arctic Warfare Magnum Police-model Det egentlige navnet er AWP - Arctic Warfare Police og er laget av AI (Accuracy International). Såvidt jeg vet er forskjellen mellom AWM og AWP at AWM er ment for ikke-militært bruk / en "billigmodell" Begge kan brukes med .338 Lapua magnum og .300 Winchester magnum, men AWP er normalt sett brukt med 7.62 mm NATO-ammunisjon. AWM/AWP er ett genialt våpen i Counter-Strike, aller best i de tidlige versjonene hvor du kunne "hot-swappe" mellom f.eks Desert Eagle og AWM for så å beholde nøyaktigheten til DE og dermed kunne skyte uten scope. 5890994[/snapback] Var ikke det sikte på AWP før sånn at man kunne skyte beint uten scope?
Slacks Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Oi, mange svar! Takk skal dere ha folkens, har vel igrunnen fått svar på det meste. Hadde vel en liten anelse, men var ikke helt sikker. Lurer alikevel enda på om det er noen koder som "alle" bruker på cs:s. Ikke noe aimbot og sånn tull! som jeg forøvrig nevnte helt øverst. Hater juksing, bare så det er sagt. bare lurte på om det er noen som bruker noen hjelpemidler. Kanskje de bare er veldig mye bedre enn meg...
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Finnes nok ikke koder til CS nei, verken Source, 1.6 eller CZ.
SWAT dude... Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Oi, mange svar! Takk skal dere ha folkens, har vel igrunnen fått svar på det meste. Hadde vel en liten anelse, men var ikke helt sikker. Lurer alikevel enda på om det er noen koder som "alle" bruker på cs:s. Ikke noe aimbot og sånn tull! som jeg forøvrig nevnte helt øverst. Hater juksing, bare så det er sagt. bare lurte på om det er noen som bruker noen hjelpemidler. Kanskje de bare er veldig mye bedre enn meg... 5891121[/snapback] eneste du trenger til CS er lol, n00b, AWP Whore og OMFG!
Søppelsveitt Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Oi, mange svar! Takk skal dere ha folkens, har vel igrunnen fått svar på det meste. Hadde vel en liten anelse, men var ikke helt sikker. Lurer alikevel enda på om det er noen koder som "alle" bruker på cs:s. Ikke noe aimbot og sånn tull! som jeg forøvrig nevnte helt øverst. Hater juksing, bare så det er sagt. bare lurte på om det er noen som bruker noen hjelpemidler. Kanskje de bare er veldig mye bedre enn meg... 5891121[/snapback] Husk at folk har gamet cs i langsammelig tid Tegn en prikk i awp-siktet og gro fast i godstolen!
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Oi, mange svar! Takk skal dere ha folkens, har vel igrunnen fått svar på det meste. Hadde vel en liten anelse, men var ikke helt sikker. Lurer alikevel enda på om det er noen koder som "alle" bruker på cs:s. Ikke noe aimbot og sånn tull! som jeg forøvrig nevnte helt øverst. Hater juksing, bare så det er sagt. bare lurte på om det er noen som bruker noen hjelpemidler. Kanskje de bare er veldig mye bedre enn meg... 5891121[/snapback] Husk at folk har gamet cs i langsammelig tid Tegn en prikk i awp-siktet og gro fast i godstolen! 5891259[/snapback] Vet ikke om det bare var ironi, men for opplysning til dere som ikke vet det, så skyter ikke AWP-en beint uten scope.
Kjekssjokolade Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 tror mitt cs er fucka...der heter "AWP", PAWN
lsdfffffffffdfs Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ojoj, så morsom du var! 1 funnycake, plx?
Anbefalte innlegg